Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی،رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در کمال امنیت و آرامش برگزار شد، بیان کرد:بحمدالله با تلاش‌ها و تمهیدات صورت گرفته این مراسم بدون کوچکترین مشکل و مساله‌ای انجام شد.

وی افزود:امروز سران بلند پایه بسیاری از کشور‌ها در این مراسم حضور بهم رساندند که این مهم موید وجود امنیت و آرامش در کشور و مرکز آن که ام القرای جهان اسلام است، می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه معضل بزرگ کرونا، تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان و فشار‌ها و مشکلات اقتصادی موجب افزایش برخی جرایم و آسیب‌ها در کشور شد، گفت: نیروی انتظامی همه تلاش خود را بکار بسته است تا از حدود و ثغور و حریم و حرمت این مرز و بوم و امنیت و آرامش مردم گرانقدرمان دفاع نماید و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نورزیده است.

وی افزود: برگزاری مراسم تحلیف با حضور سران بلند پایه بسیاری از کشور‌ها موید وجود امنیتی با ثبات در کشور است که این امنیت و آرامش نتیجه مجاهدت‌های بی وقفه نیرو‌های انتظامی و نظامی می‌باشد.
سردار رحیمی عنوان کرد: نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم را برای خود بزرگ‌ترین شان و افتخار می‌داند و تا پای جان پای امنیت مردم عزیزمان ایستاده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحلیف ریاست جمهوری نیروی انتظامی امنیت و آرامش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمیدرضا اشراق، در بازدید از یگان‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان در جمع فرماندهان و مرزبانان اشراف اطلاعاتی، شناخت و احاطه کامل به حوزه سرزمینی را به عنوان بهترین و اساسی‌ترین راهبرد در مقابله با قاچاقچیان و اشرار منطقه بیان و بر ارتقا اشراف اطلاعاتی تأکید کرد.

وی در ادامه به حساسیت خدمت در مناطق مرزی به ویژه استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان به جهت همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان اشاره کرد و گفت: آمادگی رزمی و آموزش مستمر از ارکان مهم برای تثبیت اقتدار و امنیت در سطح حوزه مأموریتی واحدهای مرزی است.

سردار اشراق در این بازدید با تأکید به برخورد قاطع مأموران با قانون شکنان بیان داشت: بحمدالله در سایه لطف خداوند متعال و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است و مرزداران با داشتن اعتقاد و ایمان قوی در حال برقراری امنیت در مرزها هستند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در خاتمه سخنان خود از تلاش شبانه روزی مرزبانان غیور و سلحشور در حراست و پاسداری از کیان ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

سردار اشراق معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در این بازدید حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به ستاد پایگاه دریابانی چابهار را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد.

کد خبر 6085173

دیگر خبرها

  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • سپاه صادق