Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:42:50 GMT

رفع مشکلات ماهشهر با تلاش شورای شهر

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۵۲۶۰

رفع مشکلات ماهشهر با تلاش شورای شهر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  فریدون بندری سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: افرادی که در انتخابات شوراها انتخاب شده‌اند از اعتماد و وجهه عمومی خوبی برخوردارند و این پشتوانه بسیار خوبی است که با جدیت و همیت و روحیه پرنشاطی که دارند بتوانند در زمینه خدمت گذاری به مردم تلاش کنند.

او افزود: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، انتخابات رقابت در میدان خدمت است و در خوزستان مسئولیت گرفتن و نوع نگاه به خدمت‌گذاری متفاوت است و به دلیل محرومیت‌های موجود نیازمند حمیت و جدیت مضاعف‌تری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندری بیان داشت: این احساس مسئولیت و حمیت باید در مسئولان بومی دوچندان‌تر باشد چرا که این محرومیت‌ها را با پوست و گوشت و استخوان خود لمس کرده‌اند و راحت‌تر می‌توانند برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنند.

سرپرست فرمانداری ماهشهر ادامه داد: اعضای شورای شهر باید با همگرایی و هم‌اندیشی برای پیشبرد اهداف گام بردارند. به فرموده مقام معظم رهبری شورای شهر به تمام معنا می‌تواند در امورات و تصمیم‌گیری‌های شهر تاثیرگذار باشد.

او با بیان اینکه شورای شهر نهاد اجرایی نیست، تصریح کرد: شورای شهر یک نهاد نظارتی است، شورا باید چتر نظارتی خود را گسترانده و ناظر بر عملکرد شهرداری و تیم اجرایی باشد. در این صورت بدون شک مردم اثرات کار‌های انجام شده را لمس خواهند کرد.

قاسم رضائیان به عنوان رئیس، سعید ماضی‌زاده نایب‌رئیس، هدایت جوکار منشی اول، فرید قنواتی منشی دوم و اصغر روحی به عنوان نماینده شورای شهر بندر امام خمینی (ره) در شورای شهرستان انتخاب شدند.

همچنین در شورای شهر چمران نیز، عبدالباقی عساکره به عنوان رئیس، مجتبی بیرونی نایب‌رئیس، نادر حسن‌نژادیان منشی اول و محسن جلالی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.
نادر حسن‌نژادیان به عنوان نماینده این شورا در شورای شهرستان نیز انتخاب شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر مشکلات شهری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ رئیس شورای شهر چهاردانگه با اشاره به بلاتکیلفی این شهر و نداشتنِ شهردار گفت: شورای شهر چهاردانگه پس از قطعی شدنِ حکم قضاییِ شهرداِر قبلی، برای انتخاب شهردار جدید، اقدام خواهد کرد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم