Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، طی دو روز آینده در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، غرب اصفهان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود گفت: در استان‌های چهار محال و بختیاری، ایلام، ارتفاعات استان‌های خوزستان و بوشهر، فارس، جنوب و غرب کرمان، هرمزگان، گیلان، مازندران، غرب گلستان، قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده آسمان در اکثر مناطق کشور صاف خواهد بود وتنها در برخی نقاط آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی و شمال اردبیل افزایش ابر بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: همچنین تا اوایل هفته آینده در نیمه شمالی کشور روند دما افزایشی است که در سواحل دریای خزر و اردبیل بین ۴تا ۸ درجه رشد دما پیش بینی می‌شود.

ضیائیان تصریح کرد: طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق، جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل و خراسان جنوبی در برخی ساعات وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی درباره آب وهوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران قسمتی ابری  در بعد از ظهر نیمه ابری گاهی همراه با بارش پراکنده و وزش باد است . بیشترین دمای پایتخت به ۳۴ درجه و کمترین آن  به ۲۵ درجه می رسد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران وزش باد پیش بینی می شود بارش پراکنده وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان به نقل از هواشناسی کرمان، طبق بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از امروز تا انتهای هفته جاری علاوه بر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه ای در استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود وبا توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در  این مناطق  احتمال دارد.

بر اساس این گزارش، از ابتدای هفته آینده نیز از شدت ناپایداری های جوی کاسته می شود و در  بیشتر مناطق جوی نسبتا پایدار مورد انتظار است.

همچنین در دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته استان کرمان لاله زار با دمای یک درجه سردترین، ریگان با دمای ۳۶ درجه گرمترین مناطق استان بوده اند.

بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان نیز به ترتیب ۲۰ و ۱۱ درجه ثبت شده است.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان