Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:37:51 GMT

تمرین تلخ برای دانشگر و حسینی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۵۸۲۸

سیدحسین حسینی و محمد دانشگر که از حضور در فینال جام حذفی محروم هستند، در تمرینات تیمشان حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خود را برای دیدار حساس فینال جام حذفی برابر فولاد آماده می کند. آبی پوشان پس از پیروزی روز گذشته مقابل گل گهر، امروز عصر در مجموعه انقلاب دور هم گرد آمده و مشغول انجام تمرینات شدند تا خود را برای بازی حساس روز یکشنبه مهیا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در تمرین امروز آبی پوشان، محمد دانشگر و سیدحسین حسینی نیز حضور داشتند و پا به پای سایر بازیکنان مشغول انجام تمرینات شدند. این در حالی است که این دو مهره اصلی فرهاد مجیدی، دو کارته شده و قادر به همراهی استقلال در بازی فینال برابر فولاد خوزستان نیستند.

 

 

 


دانشگر در دقایق پایانی نیمه نخست دیدار روز گذشته مقابل گل گهر، به دلیل یک بی احتیاطی و بالا آوردن پای خود، روی سعید صادقی مرتکب خطا شد و وحید کاظمی نیز یک اخطار به او نشان داد تا او پس از دریافت کارت زرد در بازی با پیکان، حالا مقابل گل گهر نیز کارت گرفته باشد و فینال را از دست بدهد. حسینی هم به دلیل اتلاف وقت، از کاظمی کارت گرفت. اتفاقی که در بازی با ذوب آهن نیز برای او رخ داده بود تا او دو کارته شود.


فرهاد مجیدی به خوبی می داند که باید برای این دو نفر، جایگزین مناسبی پیدا کند. با توجه به حضور رشید مظاهری، استقلالی ها نگرانی زیادی بابت دروازه خود ندارند ولی غیبت دانشگر پس از پارگی رباط صلیبی عارف غلامی، آبی ها را برای پر کردن جای خالی این مدافع، نگران کرده است.

 


این دو بازیکن با وجود اینکه دیگر در این فصل برای آبی پوشان به میدان نمی روند، امروز در تمرین استقلال حاضر شدند و با ناراحتی از اینکه نمی توانند در این بازی حساس تیمشان را همراهی کنند، مشغول انجام یک تمرین تلخ شدند. بخصوص سیدحسین حسینی که پس از اشتباهات در فینال حذفی سال قبل، از انگیزه های زیادی برای جبران آن بازی برخوردار بود.

محمد دانشگر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد دانشگر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی شود

محرومیت تعلیقی کاپیتان تیم فوتبال استقلال به قوت خود همچنان باقی است و او برای همراهی تیمش در بازی با تراکتور مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی(جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد و به درگیری جزئی حسینی با ماموران حاضر در ورزشگاه منجر شد که البته بدون تنش خاتمه پیدا کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال در واکنش به این حکم، پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به طعنه گفت: «خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را ۴ روزه داد. خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود. این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

امروز این شایعه مطرح شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود. با این حال، پیگیری‌ خبرنگار ما حاکی از آن است که محرومیت تعلیقی حسینی به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرایی نخواهد شد و او به طور حتم در بازی با تراکتور سنگربان استقلال خواهد بود. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟! محرومیت حسینی و جریمه نقدی برای مرادمند و استقلال دروازه بان استقلال دوباره پدر شد (+عکس)

دیگر خبرها

  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • باریکن تأثیرگذار استقلال تذکر جدی گرفت
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • فوری: احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • فوری: احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی شود