Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون قربانیان مالک باشگاه بادران گفت که امتیاز این باشگاه قرار نیست به مجموعه دیگری واگذار شود. - اخبار ورزشی -

فریدون قربانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتشار خبر واگذاری امتیاز تیم دسته اولی بادران به تیم شمس آذر قزوین اظهار داشت: این خبر دروغ 13 با اختلافی شش ماهه است. مگر امکان دارد بحث فروش تیمی مطرح شود که برای قهرمانی می‌جنگد؟ ممکن است بشنوید با خرید امتیاز تیم لیگ برتری به فکر واگذاری سهمیه لیگ دسته اول باشیم، اما فروش امتیاز در تصمیمات ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شنیدید ما پرسپولیس را هم خریدیم، ممکن است این شایعه درست باشد (با خنده) و چنین اتفاقی رخ دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه قصد خرید سهمیه یک تیم لیگ برتری را دارد یا خیر، تصریح کرد: هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است و هر تصمیمی بگیریم، اعلام خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده به گونه‌ای پیش برویم که هیچ حاشیه‌ای برای خودمان ایجاد نکنیم.

باشگاه مس کرمان؛ بادران مشروعیت اقدامات خود را زیر سؤال برد

مالک باشگاه بادران در مورد دلسردی مدیران این باشگاه برای فعالیت در فوتبال، پس از پایان لیگ دسته اول به تسنیم گفت: بادران امروز نیامده که یک روزه برود و ما با قدرت هستیم. متأسفانه حق‌مان را به شکلی خوردند که انگیزه ما از فوتبال و تیمداری سلب شد. اتفاقات جای دیگری رخ داد و برای ما داستانی درست کردند که همه آن را فراموش کنند. لزومی ندارد دوباره به آن بپردازیم.

قربانیان درباره پایان فعالیت شهره موسوی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه بادران خاطرنشان کرد: حدود یک سال است شرکت زیرمجموعه‌ای به نام شرکت بادران بزرگ ایجاد کردیم و امتیاز تیم را به آن دادیم. پروانه باشگاه را هم به نام این شرکت گرفتیم. به این خاطر که سازمان دارایی، حقوق بازیکنان فوتبال ما را رد کرد و حالا شرکت زیرمجموعه به کارهای فوتبال می‌پردازد. خانم قربانیان، فرزند من از ابتدای امسال مدیرعامل باشگاه است و من هم رئیس هیئت مدیره آن شرکت هستم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول تیم فوتبال بادران لیگ دسته اول تیم فوتبال بادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس

وحید امیری سال جدید را با تمرینات اختصاصی شروع کرده تا هرچه سریعتر به میادین بازگردد

طرفداری | وحید امیری، کاپیتان باتجربه پرسپولیس، پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، با آمادگی بالایی در تمرینات تیمش حاضر شده و آماده است تا در نیم فصل دوم برای سرخپوشان پایتخت به میدان برود.

مصدومیت‌های متعدد، یکی از چالش‌های اصلی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر بود. وحید امیری، یکی از ستاره‌های این تیم، نیز از این قاعده مستثنی نبود و به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، بخش زیادی از بازی‌ها را از دست داد.

با این حال، امیری با تلاش و پشتکار، دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشت و از ابتدای نیم فصل دوم در تمرینات پرسپولیس حاضر شد. او در بازی‌های دوستانه و تمرینات اخیر، آمادگی و انگیزه بالایی را از خود نشان داده و در بازی درون تیمی روز سه‌شنبه نیز دو گل به ثمر رساند.

با توجه به حضور نفرات تخصصی در پست‌های دفاع چپ و وینگر، به نظر می‌رسد اوسمار در نظر دارد از امیری بیشتر در خط حمله استفاده کند. تجربه، هوش و قدرت سرزنی امیری می‌تواند او را به یک مهاجم سایه ایده‌آل برای پرسپولیس تبدیل کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • مصرف سوخت همچنان افزایشی است
  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است/ مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار
  • آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)
  • پایان جنگ سه ساعته: ارومیه همچنان زنده است
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • صهیونیست ها در تمام اهداف نظامی شان شکست خوردند
  • پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم می‌کند
  • برند در سایه قانون