Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین محمدیان، کشتی گیر آزادکار ایرانی، متولد ۲۸ مرداد ۱۳۷۱ است. او فرزند عسکری محمدیان، پیشکسوت کشتی ایران و قهرمان آسیا و دارنده مدال نقره جهانی و المپیک است. محمدیان در سال ۱۳۹۴ به دلیل دوپینگ، چهار سال محروم شد و از میادین به دور بود. وی اعلام کرد ماده ای که مصرف کرده بود، مربوط به درمان اسخوان مچ پای خود بوده است و دکتر وی از روی ناگاهی چنین دارویی برای وی تجویز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد محمدحسین محمدیان

سال ۲۰۱۳:

محمدیان در یونیورسیاد تابستانی ۲۰۱۳ در کازان تا رده بندی رفت و در آن دیدار با پیروزی موفق شد که به مدال برنز برسد.

سال ۲۰۱۴:

محمدیان در مسابقات قهرمانی جهان شکست خورد اما به شانس مجدد راه پیدا کرد و در نهایت به مدال برنز رسید.

سال ۲۰۱۵:

محمدیان در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد تا فینال برود و در دیدار فینال با پیروزی برابر حریف قزاقستانی موفق به کسب مدال طلا شد.

سال ۲۰۱۹:

وی در مسابقات نظامیان جهان در فینال موفق شد حریف بلاروسی خود را شکست دهد و به مدال طلا برسد.

سال ۲۰۲۰:

محمدیان در مسابقات جام متئو پلیکونه ایتالیا و نخستین مرحله از مسابقات سری رنکینگ در سال ۲۰۲۰ موفق شد به فینال راه پیدا کند و قهرمان شود.

سال ۲۰۲۱:

محمدیان در جام زیلکوفسکی موفق شد به مدال طلا برسد و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز کسب کند. المپیک ۲۰۲۰ توکیو

محمدحسین محمدیان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در وزن ۹۴ کیلوگرم کشتی آزاد مسابقه می دهد. ولی قرعه سختی دارد و در دور اول باید با الیزبار اودیکادزه (گرجستان) مسابقه بدهد و در صورت پیروزی به مصاف برنده عبدالرشید سعدالله‌یف (روسیه) و شریف شریفوف (آذربایجان) می رود که از مدعیان این وزن هستند.

محمدحسین محمدیان امیدوار است که با کسب مدال موفق شود همچون پدرش در بازی های المپیک افتخارآفرینی کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدحسین محمدیان موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایق در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.   تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.   مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی   کایاک بانوان:   الناز شفیعیان   …   کانوی بانوان:   هیوا افضلی   …   کایاک مردان:   علی آقامیرزایی   …   کانوی مردان:   عادل مجللی   کیا اسکندانی   محمدنبی رضایی   دکتر علیرضا سهرابیان ریاست محترم فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان