Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی یک گام دیگر به جذب روملو لوکاکو نزدیک تر می شود. پیشنهاد 120 میلیون یورویی آبی های لندن در مذاکرات امروز (جمعه) به مسئولان اینتر ارائه می شود.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ چلسی نسبت به جذب لوکاکو مصمم است و این بازیکن قبلاً تصمیم خوب مبنی بر انتقال چلسی را به اطلاع سران اینتر رسانده است. امروز (جمعه) دور جدید مذاکرات میان دو باشگاه آغاز می شود و آبی های لندن پیشنهاد 120 میلیون یورویی که شامل پول نقد همراه با پاداش است به اینتر ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی و فدریکو پاستورلو مدیربرنامه های لوکاکو به سران اینتر فشار می آورند که این پیشنهاد را قبول کنند. نراتزوری برای فروش ستاره بلژیکی خود مبلغ 130 میلیون یورو درخواست کرده است.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس ایستگاه هنر طرفداری با احسان افشاری: با حواشی استقلال، قهرمان نشدن قابل پیش بینی بود؛ همین سومی از تدبیر مجیدی است لحظه به لحظه با فریادهای حسن یزدانی پس از شکست سردار آزمون یکی از گزینه های خط حمله اینتر / گاتزتا پیگیری تمرینات رئال مادرید با ماسک مخصوص روی صورت بازیکنان با انتقال گریلیش به منچسترسیتی؛ رکورد گران ترین خرید در تاریخ لیگ برتر انگلیس شکسته می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل/ کیفرخواست صادر شد

به گزارش صدای ایران،جلال آفاقی در این ارتباط اظهار کرد: متهم اصلی و شرکت تجاری مرتبط با وی با دریافت ارز به بهانه واردات کالا از اجرای تعهدات خویش خودداری کرده و عملاً مبالغ ارزی مذکور را به نحو نامشروع تصاحب کرده بودند.

به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، آفاقی افزود: به محض دریافت گزارش و تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات اولیه با نظارت و پیگیری معاونت حقوق عامه دادستانی آغاز و با احراز موضوع، متهمین تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی تأکید کرد: مبارزه قاطع و بی‌امان با فساد اقتصادی در دستور کار ویژه دادستانی قرار داشته و پرونده‌های مشابه دیگری در دست رسیدگی است که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم، خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل/ کیفرخواست صادر شد
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • غیبت روملو لوکاکو در بازی رم مقابل بولونیا به دلیل مصدومیت
  • گواردیولا: پارسال لوکاکو ما را قهرمان اروپا کرد!
  • میدو: وقتی محمد صلاح در بازل بازی می‌کرد، به تاتنهام توصیه کردم که او را بخرد