Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث پنج شنبه شب در این نشست مجازی اظهار داشت: خانواده محوری ترین، مقدس‌ترین و مبنایی‌ترین نهاد اجتماعی است.

حجت اله بیات افزود: خانواده ریشه همه صلاح‌ها و موفقیت‌های جامعه است و اگر بخواهیم کشور قوی داشته باشیم باید خانواده قوی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: موضوع دخالت‌های خانوادگی یکی از موضوعات جدی است که منشأ برخی از اختلافات و تعارضات در خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات ابراز داشت: اگر قرار است مرزبندی و دخالت‌های خانوادگی را مدیریت کنیم باید تصویر روشنی از دخالت‌ها و مرزبندی‌ها در خانواده داشته باشیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث تصریح کرد: گاهی اوقات دخالت‌ها در قالب درخواست، گاهی اوقات در قالب بازخواست، گاهی اعتراضی و برخی از اوقات غیر مستقیم اتفاق می‌افتد.

وی گفت: به دلیل تغییر سبک زندگی و جا به جایی نقش‌ها متأسفانه ها حرمت‌ها در بیشتر خانواده‌ها شکسته شده، علت اصلی این اتفاقات این است که افراد مهارت‌های زندگی را یاد نگرفته‌اند

در پایان این نشست که به همت دانشگاه پیام نور گناوه به مناسبت روز خانواده برگزار شد کارشناس برنامه به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

کد خبر 5274796

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه دانشگاه پیام نور نشست مجازی خانواده ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا محرم 1400 کرمانشاه گرگان ماه محرم اردبیل واکسیناسیون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام دخالت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رئیس فدراسیون والیبال ایران روز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین میزبان آلبرتو گونسالس کاسالس سفیر کوبا در تهران بود و دو طرف بر افزایش همکاری‌های والیبالی تاکید کردند.   سیدمیلاد تقوی در این راستا روز سه‌شنبه نشستی مجازی و زنده با مسئولان ورزش کوبا (نماینده ورزش کوبا، نایب رئیس و دبیر فدراسیون والیبال کوبا) برگزار کرد تا امکان تحقق افزایش همکاری‌های والیبالی بین دو کشور بررسی شود.   در این نشست که وحید مرادی نایب رئیس و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان نیز حضور داشتند، درباره افزایش همکاری‌ها به ویژه در حوزه والیبال زنان و استفاده از مربیان این کشور برای رشد و توسعه والیبال زنان ایران بحث و گفتگو شد.   برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا، برگزاری اردوی‌های آماده سازی مشترک، استفاده از توانایی نیرو‌های اجرایی برای برگزاری مسابقات والیبال، شناسائی فرصت‌ها و توانایی موجود در دو کشور برای برگزاری اردو‌ها و مسابقات و همچنین تبادل مربیان از جمله محور‌های این نشست یک ساعته بود.   تیم ملی والیبال کوبا در چهار دهه گذشته همواره در زمره تیم‌های بزرگ جهان بوده است و با ۹ بار حضور در بازی‌های المپیک، ۱۶ حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و ۲۲ بار حضور در لیگ جهانی جزو تیم‌های باسابقه به‌شمار می‌رود. کسب قهرمانی سال ۱۹۹۸، کسب ۵ نایب قهرمانی و دو مقام سومی هم حاصل این حضور طولانی است.   کوبایی‌ها به جز لیگ جهانی، یک مدال برنز المپیک، ۲ نقره و ۲ برنز جهان و یک مدال طلای جام‌جهانی و چندین نقره و برنز به همراه ۱۵ قهرمانی در مسابقات منطقه نورسکا را در کارنامه خود دارند.

دیگر خبرها

  • نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح
  • نشست مجازی مقام‌ های آمریکایی و اسرائیلی درباره حمله به رفح
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • چطور مراقب همسایه های بالدارمان باشیم؟
  • اجتماع خانواده بزرگ نظام سلامت استان بوشهر برگزار شد
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز خراسان رضوی