Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – استقلال خود را برای دیدار حساس فینال جام حذفی برابر فولاد آماده می کند. آبی پوشان پس از پیروزی روز گذشته مقابل گل گهر، عصر روز گذشته در مجموعه انقلاب دور هم گرد آمده و مشغول انجام تمرینات شدند تا خود را برای بازی حساس روز یکشنبه مهیا کنند.

در تمرین امروز آبی پوشان، محمد دانشگر و سیدحسین حسینی نیز حضور داشتند و پا به پای سایر بازیکنان مشغول انجام تمرینات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که این دو مهره اصلی فرهاد مجیدی، دو کارته شده و قادر به همراهی استقلال در بازی فینال برابر فولاد خوزستان نیستند.

دانشگر در دقایق پایانی نیمه نخست دیدار روز گذشته مقابل گل گهر، به دلیل یک بی احتیاطی و بالا آوردن پای خود، روی سعید صادقی مرتکب خطا شد و وحید کاظمی نیز یک اخطار به او نشان داد تا او پس از دریافت کارت زرد در بازی با پیکان، حالا مقابل گل گهر نیز کارت گرفته باشد و فینال را از دست بدهد. حسینی هم به دلیل اتلاف وقت، از کاظمی کارت گرفت. اتفاقی که در بازی با ذوب آهن نیز برای او رخ داده بود تا او دو کارته شود.

فرهاد مجیدی به خوبی می داند که باید برای این دو نفر، جایگزین مناسبی پیدا کند. با توجه به حضور رشید مظاهری، استقلالی ها نگرانی زیادی بابت دروازه خود ندارند ولی غیبت دانشگر پس از پارگی رباط صلیبی عارف غلامی، آبی ها را برای پر کردن جای خالی این مدافع، نگران کرده است.

این دو بازیکن با وجود اینکه دیگر در این فصل برای آبی پوشان به میدان نمی روند، امروز در تمرین استقلال حاضر شدند و با ناراحتی از اینکه نمی توانند در این بازی حساس تیمشان را همراهی کنند، مشغول انجام یک تمرین تلخ شدند. بخصوص سیدحسین حسینی که پس از اشتباهات در فینال حذفی سال قبل، از انگیزه های زیادی برای جبران آن بازی برخوردار بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت