Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر دیاربکر ترکیه شاهد حادثه ای وحشتناک برای دو زن جوان بود. دوربین های مداربسته شهر لحظه فرو رفتن دو زن داخل زمین را به ثبت رساندند.

به گزارش برنا؛ دوربین های مداربسته شهر "دیاربکر" در یک حادثه تکان دهنده، صحنه ای از سقوط دو زن که در پیاده روی خیابان بودند، به داخل زمین را به ثبت رساندند. این حادثه روز چهارشنبه در دیاربکر، جنوب شرقی ترکیه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که طی روزهای گذشته همچون ویروسی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست شد لحظات هولناک سقوط دو زن به داخل زمین را نشان می داد ؛ دکتر "سوزان" و پرستار "اوزلم" در مسیر بازگشت از بیمارستان برای لحظاتی در قسمتی از پیاده رو ایستاده و مشغول صحبت می شوند که ناگهان زیر پای آنها خالی شده و به داخل زمین سقوط می کنند.دوربین مدار بسته ای که در محل قرار داشت لحظه بروز این حادثه را به ثبت رساند. براساس گزارشاتی که بعد از این حادثه از تلویزیون ترکیه پخش شد هر دو آنها تا عمق بیش از سه متر زیر زمین سقوط کرده بودند که بلافاصله با اطلاع رسانی مردم تیم نجات در محل حاضر شد و پس از بررسی ها و تلاش های جدی آنها را از گودال ایجاد شده بیرون کشید.

این دو زن که بر اثر وقوع این حادثه مصدوم شده بودند، پس از خارج کردن آنها از این گودال، آنها را به بیمارستان انتقال دادند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین بلعیدن داخل زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق بازی اودینزه - رم در پی یک حادثه

نبرد تیم‌های رم و اودینزه در اواسط نیمه دوم به دلیل اتفاقی که برای یکی از بازیکنان تیم میهمان رخ داد، نیمه تمام ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته سی‌‌و‌دوم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری یک بازی دیگر از ساعت 19:30 به وقت تهران پیگیری شد که در آن تیم‌های فوتبال اودینزه و رم در ورزشگاه داسیا آره‌نا به مصاف هم رفتند و این بازی در دقیقه 70 به دلیل از حال رفتن ایوان اندیکا، مدافع تیم رم نیمه تمام ماند.

اودینزه با گلزنی روبرتو پریرا در دقیقه 23 از میهمان خود پیش افتاد و تا اواسط نیمه دوم هم برنده مسابقه بود تا اینکه روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی رمی‌ها در دقیقه 64 گل تساوی این تیم را به ثمر رساند. با این حال تنها چند دقیقه بعد اندیکا ناگهان نقش بر زمین شد و پزشکان بلافاصله با دستگاه شوک وارد زمین شدند که البته از این دستگاه استفاده نکردند. دلیل از حال رفتن اندیکا هنوز مشخص نشده اما او در حالی سوار بر برانکارد به بیرون از زمین بازی انتقال داده شد که هوشیار بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که بازیکن در قفسه سینه‌اش دردی احساس کرده است.

دقایقی بعد از این اتفاق به صورت رسمی اعلام شد که 18 دقیقه باقیمانده از بازی به علاوه وقت‌های تلف شده، در روز دیگری انجام خواهد شد.

آتالانتا، لیورپول را در آنفیلد شوکه کرد/ میلان به رم باخت

در آخرین بازی باقیمانده از هفته سی‌و‌دوم سری A امشب، از ساعت 22:15 اینتر صدرنشین میزبان کالیاری خواهد بود.

در جدول رده‌بندی مسابقات، اینتر 82 امتیازی صدرنشین است. میلان با 69 امتیاز و یوونتوس با 63 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند. بولونیای 59 امتیازی چهارم است و پس از آن رم با 55 امتیاز (بدون احتساب نتیجه بازی امشب) در رده پنجم قرار دارد. این در حالیست که تنها 6 هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده است.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • خورشید پنج میلیارد سال دیگر کل زمین را خواهد بلعید
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • سقوط درخت و واژگونی خودرو در بندرعباس
  • سقوط درخت و واژگونی خودرو بر اثر وزش باد شدید در بندرعباس
  • سقوط خودروی پراید به رودخانه دهستان مصیر حادثه آفرید + فیلم
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز
  • تعلیق بازی اودینزه - رم در پی یک حادثه
  • مصدومیت یک نفر در پی سقوط به چاه در کرمانشاه
  • هجوم هواداران لورکوزن به داخل زمین؛ پس از قهرمانی تاریخی (فیلم)
  • انحراف پراید از جاده و سقوط به دره ۴ مصدوم بر جای گذاشت