Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – لیگ بیستم در شرایطی با قهرمانی پرسپولیس و کسب ۶۷ امتیاز توسط این تیم به پایان رسید که شاگردان گل محمدی در لیگ نوزدهم نیز با همین تعداد امتیاز قهرمان شده بودند و با این اتفاق کم سابقه، روند خوب فصل گذشته را تکرار کردند.

جدی ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی سپاهان بود. تیمی که در چند فصل گذشته حال و روز خوشی نداشت اما با سرمربیگری نوید کیا بار دیگر سیمای یک مدعی را به خود گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان با کسب ۱۶ امتیاز بیشتر نسبت به لیگ گذشته توانست نایب قهرمان شود.

زرد پوشان اصفهان در لیگ نوزدهم ۴۹ امتیاز کسب کردند اما در لیگ بیستم ۶۵ امتیاز گرفتند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

پس از سپاهان بیشترین تفاوت امتیاز در دو لیگ نوزدهم و بیستم متعلق به گل گهر سیرجان است. این تیم که در لیگ نوزدهم اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه می کرد در نهایت ۳۳ امتیاز کسب کرد. گل گهر در لیگ بیستم برای قهرمانی تلاش کرد و با امیر قلعه نویی و چند ستاره حتی به دنبال کسب سهمیه بود اما با وجود کسب ۱۲ امتیاز بیشتر نسبت به لیگ نوزدهم یعنی ۴۵ امتیاز نتوانست سهمیه آسیا را هم دشت کند.

پیکان نیز پیشرفت خیره کننده ای داشت. تیمی که فصل قبل برای بقا می جنگید و ۲۹ امتیاز کسب کرده بود این فصل با ۴۰ امتیاز یعنی ۱۱ امتیاز بیشتر از فصل قبل سومین تیمی بودکه بهترین عملکرد را داشت.

استقلال هم یک امتیاز بیشتر نسبت به فصل قبل گرفت تا این چهار تیم تنها تیم هایی باشند که نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری ارائه دادند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان پرسپولیس سپاهان امتیاز بیشتر لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو در مرکز مبادله

هر اسکناس دلار آمریکا امروز (پنجشنبه ۳۰ فروردین) بدون تغییر نسبت به روز گذشته در مرکز مبادله طلا و ارز ثابت ماند اما اسکناس و حواله یورو با افزایش اندک قیمت همراه شد.

به گزارش مشرق، هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد. همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۶۴ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۶۹تومان و حواله آن با افزایش ۶۰ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو در مرکز مبادله
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان