Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:33:57 GMT

اقدام عجیب مدیر املاک پس از مایوس شدن از وصول طلبش!

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۶۷۶۸

اقدام عجیب مدیر املاک پس از مایوس شدن از وصول طلبش!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام عجیب یک مدیریت املاک پس از بالاگرفتن دعوایش با ساکنان یک مجتمع مسکونی در یورک شر انگلیس را به تصویر می‌کشد. مدیریت املاک محلی در عملی عجیب در آخرین فصل از یک دعوای مربوط به صورتحساب پرداخت نشده اقدام به وارد کردن خسارت به خودروی ساکنان مجتمع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئویی که توسط یک شاهد عینی تهیه شده او را سوار بر ماشین JCB و در حال حمل یک خودرو به بیرون از محوطه مجتمع مسکونی نشان می‌دهد.

«روبرت هال»، مالک یک آپارتمان ۴۰۰ هزار پوندی در این مجتمع مسکونی می‌گوید شرکت مدیریت املاک به دلیل کار انجام شده در پس نشت آب یک فاکتور ۶۶ هزار پوندی را به ساکنان ارائه داد. او ادعا کرد که شرکت‌های دیگر می‌توانستند این کار را (تعمیر نشت آب) را با مبلغ ۲۵ هزار پوند انجام دهند.

بیشتر بخوانید

سقوط بیل مکانیکی از روی پل در زمان تخریب آن + فیلم

او گفت وی و هر یک از اعضای این مجتمع شش واحدی از سوی مدیریت املاک تهدید به پرداخت ۱۱ هزار پوند شده بودند. بنا به گفته آقای هال خروج دو خودروی خرد شده (صدمه دیده) از محوطه آپارتمان مربوط به اختلاف ساکنان مجتمع با شرکت مدیریتی مربوط می‌شد.

پس از آنکه جلسه مصالحه ساکنان مجتمع با آقای دونبار، رئیس شرکت مدیریتی به نتیجه نرسید او با وجود آنکه خود نیز صاحب یک آپارتمان در این مجتمع بود با یک دستگاه JCB در محل مجتمع حاضر و به ساختمان و همچنین خودور‌ها خسارت وارد کرد.

گفتنی است؛ این اتفاق روز چهارشنبه و در محله ادگرتون در هودرس فیلد واقع در یورک شر رخ داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقدام عجیب صاحب خانه مدیریت املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در بلوار جمهوری‌اسلامی خبر داد.

ابراهیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: این حادثه امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در طبقه چهارم یک مجتمع هفت‌طبقه واقع در بلوار جمهوری‌اسلامی رخ داد و خوشبختانه به هیچ‌کس از ساکنان مجتمع آسیبی وارد نشده است.

وی در تشریح این حادثه افزود: حریق از طریق داکت در حال سرایت به واحدهای فوقانی بود و شرایط به نحوی بود که تمام واحدهای فوقانی مسکونی مجتمع در معرض حریق بوده و بیم گسترش قابل توجه آتش‌سوزی و تحمیل خسارات بسیار زیاد می‌رفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تصریح کرد: با برنامه عملیاتی استاندارد، حساب‌شده و دقیق، آتش‌نشانان با ورود به واحدهای در معرض آتش‌سوزی و نابودی، از خسارت بیشتر که استعداد تبدیل‌شدن آن به فاجعه‌ای عظیم وجود داشت، جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی که در یک مجتمع ٢١ واحدی به‌وقوع پیوست، آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی و با استفاده از سه دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در شرایط بسیار سخت عملیاتی (دود و حرارت بسیار زیاد) که از طریق داکت‌های ساختمان در حال سرایت به دیگر واحدها بود، موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به دیگر منازل مجتمع مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

بابایی با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است، تأکید کرد: لازم است نکات ایمنی از سوی شهروندان به‌منظور پیشگیری از حوادث بیشتر جدی گرفته شود تا شاهد رخدادهای این‌چنینی نباشیم.

کد خبر 747046

دیگر خبرها

  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • (ویدئو) لحظه سرقت از پارکینگ و انباری یک مجتمع مسکونی در زنجان در کمال خونسردی و بدون ماسک!