Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در نشست با مسوولان اقتصادی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در شرایط فعلی وضعیت نهاده‌های دامی اصلا خوب نبوده و با توجه به اینکه این ظرفیت در بندرچابهار دیده شده نیاز است تا اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه در حوزه نهاده‌های دامی نیازمند انبار و حمل و نقل هستیم باید به این موضوع توجه شود اما اگر نتوانیم زیر ساخت‌های لازم را در بندرچابهار انجام ندهیم موجب شده تا فرصت بدست آمده را برای جلب اعتماد از دست دهیم لذا نیازمند همکاری و سرعت هر چه بیشتردر انجام کار هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به تخلیه بار از بندرچابهار همکاران توجه کنند که حتما در ساعت مقرر حضور یافته و بار را تخلیه کنند.

وی با اشاره به مزیت‌های بندرچابهار بیان کرد باید به صورت هفتگی و زمان بندی شده به صورت دقیق مقاصد انتقال بار از چابهار را اعلام کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان توسعه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات استان در پی گزارشات مردمی و مشاهدات میدانی در خصوص کم‌کاری و قصور وی، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ابوافضل احمدزاده اظهار داشت: بر اساس گزارشات واصله موثق مردمی در خصوص کم‌کاری و قصور مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان و همچنین گزارش مستند واصله از اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و همچنین بازدیدهای متعدد این مرجع قضائی از جای جای استان به ویژه شهرستان زاهدان و مشاهدات میدانی، وفق دستورالعمل‌های مربوطه از جمله دستورالعمل مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن و دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه که مصوب ریاست قوه قضائیه است، علیه مدیرعامل شرکت مخابرات استان در دادستانی مرکز استان اعلام جرم شده است.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: قصور مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان در دو حوزه است؛ حوزه اول مربوط به نگهداری و پایداری شبکه‌های مخابراتی استان بوده که شبکه انتقال اطلاعات، شبکه همراه اول و شبکه تلفن ثابت را شامل شده و متاسفانه قطعی‌های مکرر این شبکه‌های ارتباطی بر کسانی که در استان زندگی می‌کنند پوشیده نیست به نحوی که بسیاری از مردم قریب به یک سال است که این مطالبه را مطرح می‌کنند.

حوزه دوم که اهمال، قصور و ترک فعل مدیرعامل شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان محرز است، توسعه شبکه‌های مخابراتی استان بوده که در این زمینه این مدیر به علت آنکه مدت زیادی در استان این مسئولیت را عهده‌دار بوده و می‌توانسته در این راستا اقدامات عاجل و مثبته‌ای انجام دهند بنا به دلایلی عمل نکرده و همین امر موجبات نارضایتی مردم استان را فراهم کرده است.

بنابراین در راستای صیانت از حقوق مردم استان که همیشه در شرایط سخت پای کار نظام بوده‌اند، ما بر اساس وظیفه قانونی و شرعی خود و با استناد و دستورالعمل‌های مورد اشاره و قوانین و مقررات، صریحاً علیه فرد مذکور اعلام جرم کرده‌ایم و در این حوزه همان اصطلاح مرسوم بین مردم تحت عنوان «ترک فعل» صورت گرفته است.

به گزارش تسنیم، روز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه فرزاد رامین به عنوان سرپرست شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات محمدحسین عیدی زاده مدیرعامل سابق این مجموعه تقدیر به عمل آمد. رامین پیش از این مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان بوده که به سمت سرپرست مخابرات منصوب شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • تیم جستجو و نجات بندرچابهار پیکر یک نفر غرق‌شده در سیل دشتیاری را پیدا کرد
  • آب آشامیدنی کنارک پایدار شد
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت