Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای مدعیان اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک توکیو از صبح امروز آغاز شد که طی آن نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.

بر این اساس در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست به مصاف الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان با این شکست باید منتظر فینالیست شدن حریفش باشد تا او هم شانس رفتن به گروه بازنده‌ها را داشته باشد.

کد خبر 5274329 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسین محمدیان کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران حسن یزدانی محمدرضا گرایی جام حذفی محمدعلی گرایی تیم ملی والیبال ایران محمدهادی ساروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ووشوکارانی از ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیانگ‌یئن» آغاز شد که نمایندگان ایران در بخش تالو موفق به کسب دو مدال طلا و برنز توسط اسدیان و جلیلی شدند.

در نوبت دوم این مسابقات رقابت‌های بخش ساندا یا همان مبارزه انجام شد که ابتدا صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم «دوی مهارابام» از هند را شکست داد. وی عصر امروز با برنده جدال نمایندگان ترکیه و نپال پیکار می‌کند.

سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز برابر «ژی‌چین لی» از چین صاحب برتری شد. شهربانو منصوریان هم در مبارزه نخست در وزن ۷۵- کیلوگرم «رانی موندال» از بنگلادش را مغلوب کرد. او در مرحله بعدی باید به مصاف برنده رقابت نمایندگان چین و هند برود.

خواهران منصوریان در ادامه این مسابقات، بعد از ظهر امروز با حریفان‌شان دیدار خواهند کرد.

کد خبر 6087437

دیگر خبرها

  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو