Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال شایستگی قهرمانی در جام حذفی را دارد و اگر همین تیمی باشد که در هفته‌های اخیر دیده‌ایم شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره حضور استقلال در فینال جام حذفی اظهار کرد: بی شک استقلال شایسته ترین تیم برای رسیدن به فینال جام حذفی و حتی قهرمانی در این جام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در طول جام حذفی همه رقبایش لیگ برتری بودند و با حذف تیم هایی مثل پیکان، ذوب آهن، پرسپولیس و گل گهر به فینال رسید. حق شاگردان مجیدی است که در پایان سال طولانی و سخت و پرفشار فوتبالی اخیر یک قهرمانی بیاورند چون این تیم در لیگ هم تیم شایسته ای بود اما بنا به دلایلی نتوانست قهرمان شود.

او با اشاره به دیدار استقلال و گل گهر افزود: این بازی برای هر دو تیم و بهتر است بگوییم برای هر دو سرمربی حساسیت زیادی داشت. استقلال با فرهاد مجیدی در یک سال اخیر 3 بار امیر قلعه نویی را با سپاهان و گل گهر شکست داده و به همین دلیل برد در این بازی اهمیت زیادی برای هر دو سرمربی داشت. ضمن اینکه برنده این بازی هم به فینال جام حذفی می رسید به همین دلیل دو تیم رای بردن با تمام قوا آمدند.

مومنی درباره شرایط بازی گفت: استقلال در نیمه دوم متحول شد و بازی بسیار خوبی ارایه داد. هم مالکیت توپش بیشتر بود هم موقعیت های خطرناک بیشتری داشت. بازیکنان این تیم روی اشتباهات فردی حریف و تجربه و خلاقیت خودشان دو پنالتی گرفتند و به نظر من مجیدی کار بسیار درستی انجام داد که هر دو ضربه پنالتی را به وریا غفوری داد. وریا با تجربه و اعتماد به نفس بالایی که دارد بازیکن حریف را هم تحت تاثیر قرار می دهد. ضمن اینکه حسینی هم در این بازی عملکرد خوبی داشت و با یک سیو فوق العاده استقلال را در بازی نگه داشت. البته استقلال در این بازی اشتباهاتی هم داشت که حتما باید برای بازی فینال برطرف شود چون فولاد تیم باهوشی است و اگر یک گل برند جوری دفاع می کند که کار استقلال برای گل زدن دشوار خواهد شد.

مومنی با اشاره به اینکه مجیدی قول یک جام به هواداران داده، بیان کرد: استقلال شایستگی قهرمانی در جام حذفی را دارد و اگر همین تیمی باشد که در هفته های اخیر دیده ایم شانس زیادی برای قهرمانی دارد. ضمن اینکه خود مجیدی هم به هواداران قول یک جام را داده و آنها منتظرند که سرمربی محبوب شان به وعده خود عمل  کند. البته حق استقلال و هوادارانش خیلی بیشتر از این چیزهاست و همین که بچه‌ها با غیرت بالای خود بتوانند قهرمان جام حذفی شوند جای تقدیر دارد. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استقلال جام حذفی پرسپولیس بازی فرهاد مجیدی امیر قلعه نویی خلاقیت اعتماد به نفس فولاد استقلال فرهاد مجیدی فولاد گل گهر جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو از ساعت 22:45 امشب در ورزشگاه دو دراگائو مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال را مقابل ویتوریا گیمارش انجام می‌دهد و امیدوار است مثل بازی رفت که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد، این بار هم نمایش موفقی داشته باشد و فینالیست شود، اما نکته مبهم برای ترکیب اژدها در این دیدار حضور مهدی طارمی است.

مهدی طارمی آخرین بار در هفته پانزدهم لیگ برتر پرتغال مقابل چاوز حضور در ترکیب پورتو را تجربه کرده بود و پس از جام ملت‌های آسیا دیگر شانس رسیدن به جمع 11 نفر اصلی باشگاهش را به دست نیاورد که بعید نیست امشب این طلسم پس از چهار ماه در دیدار جام حذفی برابر ویتوریا گیمارش شکسته شود.

طارمی در دیدار رفت جام حذفی مقابل ویتوریا گیمارش فرصت بازی به دست نیاورد، اما 10 روز قبل در مسابقه لیگ برتری برابر همین تیم به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که امشب ممکن است به ترکیب برسد.

ستاره ایرانی پورتو که تجربه گلزنی و پاس گل مقابل ویتوریا گیمارش را دارد، امیدوار است پس از چهار ماه دوباره به ترکیب تیمش برسد و در بازی امشب فرصت درخشش و گلزنی دوباره پیدا کند.

طارمی در مسابقه اخیرشان در لیگ برتر پرتغال که از ابتدای نیمه دوم مقابل فامالیکائو به زمین رفت، موفق به گلزنی شد و انگیزه زیادی دارد که امشب هم این کار را برای فینالیست شدن تیمش در جام حذفی انجام بدهد ولی همه چیز بستگی به نظر سرخیو کونسیسائو دارد.

کونسیسائو روز گذشته در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ویتوریا گیمارش در خصوص غیبت اوانیلسون و احتمال بازگشت طارمی به ترکیب عنوان کرد: باید بینیم چه اتفاقی می‌افتد. من هیچ‌وقت قبل از بازی اسامی بازیکنان شروع کننده را نمی‌گویم و در شروع بازی این مورد را می‌بینید. من این بازیکنان را در دسترس دارم و بستگی به استراتژی بنده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • انتقام شدید سعید واسعی از تیم سابق
  • ژست شادی حامد لک با شماره هفت (عکس)
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی