Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@07:51:09 GMT

منطقه صنعتی زنده‌رود باغ‌بهادران مجوز گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۶۹۲۴

منطقه صنعتی زنده‌رود باغ‌بهادران مجوز گرفت

حسین رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان اظهار کرد: معضل بیکاری در شهرستان لنجان بسیار آزاردهنده و غیرقابل‌قبول است.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از همان روزهای نخست شروع به کار معضل بیکاری را به عنوان یک مسأله مهم و اساسی در دستورکار خود قرار دادم و در همین راستا تلاش‌های مؤثری نیز صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: خوشبختانه با توجه به نشست‌های متعددی که با مسؤولان استانی و کشوری داشتیم در نهایت منجر به جایابی ۳ منطقه صنعتی در شهرستان لنجان شد و بر همین اساس اقدام به ادامه مراحل و اخذ مجوزهای لازم در جهت احداث این مناطق کردیم.

رجایی با اشاره به افتتاح نخستین منطقه صنعتی در شهرستان لنجان بیان کرد: هفته گذشته تمامی مجوزهای لازم نخستین منطقه صنعتی شهرستان لنجان با نام ناحیه صنعتی زنده‌رود در بخش باغبهادران گرفته شد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: این بشارت را به مردم لنجان و به خصوص جوانان شهرستان لنجان و به ویژه جوانان بخش باغ بهادران می‌دهم که در روزهای آینده ناحیه جدید صنعتی زنده‌رود در بخش باغ‌بهادران افتتاح خواهد شد.

وی به نقش مهم مناطق صنعتی در کاهش معضل بیکاری در شهرستان پرداخت و خاطرنشان کرد: با افتتاح ناحیه صنعتی زنده‌رود گام مؤثری در رفع معضل بیکاری در شهرستان لنجان به‌خصوص در بخش باغ‌بهادران برداشته خواهد شد و با دعای خیر مردم تلاش می‌کنیم مجوزهای دو منطقه صنعتی دیگر را نیز اخذ کنیم تا یک گام مؤثر، اساسی و پایدار برای رفع معضل بیکاری در شهرستان لنجان برداشته شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ح۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیکاری شهرستان لنجان منطقه صنعتی حسین رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس معضل بیکاری در شهرستان شهرستان لنجان باغ بهادران منطقه صنعتی بخش باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در آیین افتتاح این مرکز، گفت: بعد از ارتقای زارچ به شهرستان، تلاش برای ارتقای نظام سلامت در شهرستان شروع شد و با تلاش یک‌ساله علوم پزشکی  با اعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال مرکز ستادی مرکز بهداشت شهرستان زارچ افتتاح شد.
 هاشمی در خصوص چارت این مرکز افزود: اقدامات اولیه برای اصلاح چارت این مرکز انجام‌شده و امیدواریم تا پایان سال شاهد چارت مصوب ابلاغی از وزارت بهداشت برای این مرکز باشیم.
مرکز بهداشت شهرستان زارچ واقع در خیابان پاسداران روبروی ناحیه مقاومت بسیج زارچ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • خدمات خوب دانشگاه آزاد اسلامی، سبب رفع انحصار در آموزش عالی شد
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • توسعه صنعت ریلی، معضل بیکاری سیستان و بلوچستان را رفع می کند
  • بیانیه دانشگاه شریف در واکنش به حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان
  • ضرورت اصلاح روند صدور مجوز‌های ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم / دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • چند خبر کوتاه از شهرستان فریمان
  • رفع مشکلات کاشمر با احداث ابر پروژه خورشیدی/ نیروگاه برق به کمک صنعت می‌آید