Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت در دو سال اول حضورم در تراکتور به خاطر برخی رفتارها ضرر کرده و حضور در تیم ملی امید را از دست دادم.

ابوالفضل رزاق‌پور درباره قرار گرفتن تراکتور در رتبه چهارم لیگ برتر و شانس بالای این تیم برای کسب سهمیه آسیا گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری، رزاق پور در گفتگو با فارس اظهار داشت:

خدا را شکر موفق شدیم فصل را با نتیجه خوب 5 بر یک مقابل سایپا تمام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسبت به شرایط تراکتور و تغییرات زیادی که در این تیم صورت گرفت، رتبه خوبی کسب کردیم و اکنون هم امیدوارم استقلال قهرمان جام حذفی شود تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به طرفداران‌مان تقدیم کنیم. 

وی افزود:

از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم اما هواداران‌مان در هر حالتی از تیم و بازیکنان تراکتور حمایت کردند. به همین دلیل کسب سهمیه آسیا کمترین هدیه‌ای است که می‌توانیم به آنها بدهیم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد اما نمی‌دانم باشگاه چه استراتژی و برنامه‌ای برای فصل آینده دارد. اکنون پس از یک فصل فشرده و طولانی مشغول استراحت هستیم و باید دید در روزهای آتی چه شرایط ایجاد می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه آیا فصل آینده هم با این باشگاه قرارداد دارد، گفت:

همچنان با تراکتور قرارداد دارم اما هنوز با فراز کمالوند صحبتی نکرده‌ام. پس از بازی با سایپا به شهر خودمان آمده‌ام تا تعطیلات را کنار خانواده سپری کنم. با وجود بی‌اطلاعی از برنامه‌های سرمربی جدید تراکتور، تحت قرارداد باشگاه هستم و هر زمان اعلام کنند به تمرینات می‌روم و کار خود را زیر نظر فراز کمالوند آغاز خواهم کرد.

رزاق‌پور، درباره واریز بخش دیگری از قرارداد بازیکنان تراکتور عنوان کرد:

روز گذشته بخش دیگری از قرارداد بازیکنان به حساب آنها واریز شد. دریافتی من قبل از این زیر 50 درصد بود اما اکنون به حدود 80 درصد رسیده است. از جمشید نجمی مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که طبق وعده‌‌ای که قبل بازی با سایپا داده بود، به حساب بازیکنان پول واریز کرد.

وی در خصوص لزوم تقویت تراکتور برای دیدار با النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، توضیح داد:

النصر جزو باشگاه‌های عربی است که معمولاً هزینه‌های بالایی دارند و بازیکنان با کیفیتی جذب می‌کنند. به همین دلیل سطح این تیم بالاتر رفته و اگر بخواهیم مانند مرحله گروهی پا به پای رقیب خود جلو برویم، نیاز است باشگاه حمایت حداکثری از تیم و بازیکنان داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد:

کار خوبی که باشگاه در این یک هفته انجام داد انتخاب سریع سرمربی بود و امیدوارم تمرینات به موقع آغاز شود. باشگاه باید بازیکنانی که می‌توانند به تراکتور کمک کنند را جذب کند زیرا در طول فصل نفرات بزرگی از تراکتور جدا شدند. برخی نفرات هم پس از پایان فصل قراردادشان تمام شده و مشخص نیست در تراکتور بمانند. باید بازیکنانی در سطح کیفیت آنها به تیم اضافه شوند تا به شرایطی برسیم که ضمن نمایش خوب مقابل النصر، در صورتی که صعودمان به پلی‌آف دوره بعدی لیگ قهرمانان قطعی شد، بتوانیم از این مرحله و در ادامه مرحله گروهی مسابقات هم صعود کنیم. در لیگ برتر هم باید اهداف بزرگی را دنبال کنیم.

رزاق‌پور عنوان کرد:

باشگاه باید ثبات خوبی ایجاد کند تا بازیکنان باکیفیت برای حضور در تراکتور ترغیب شوند. همه تیم‌ها شانس حضور در لیگ قهرمانان را ندارند اما تراکتور با تلاش‌هایی که انجام شده می‌تواند به این مسابقات برسد. برای نتیجه‌گیری در لیگ قهرمانان حتماً باید بازیکنان خوبی به ما اضافه شوند زیرا شرایط دیگر مثل سابق نیست که بگوییم همیشه با تعصب و غیرت خودمان جلو می‌رویم. جایی هم نیاز است برای نتیجه‌گیری تا حدی در حد و اندازه رقیب هزینه کنیم. 

وی در خصوص انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید تراکتور توضیح داد:

وی مربی است که برای اولین‌بار تراکتور را به لیگ برتر آورد و چندین سال سابقه کار کردن در تبریز را دارد. کمالوند مربی با تجربه‌ای است و مهم‌تر از همه علاقه‌اش به تراکتور است. ان‌شاءالله تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج به کار می‌گیرد. باید سریع‌تر سر تمرینات برویم تا با اندیشه‌هایش بیشتر آشنا شویم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه آیا از سایر باشگاه‌ها هم پیشنهادی دریافت کرده است، عنوان کرد:

پیشنهادهایی دارم که شرایط مالی آنها خیلی بهتر از قراردادم با باشگاه تراکتور است. متأسفانه در این دو سالی که با تراکتور قرارداد بسته‌ام، شرایط سختی برای من ایجاد شد. جدا از بحث مالی که فقط 10 درصد دریافتی داشتم سال اول حضورم در تراکتور مسائلی پیش آمد که مرحله نهایی مقدماتی المپیک را از دست دادم. برخی بدون هیچگونه دلیل خاصی دو ماه اجازه ندادند سرتمرینات بروم و برخی آقایان ما را سردواندند. این موضوع از لحاظ فوتبالی برای من گران تمام شد.

رزاق‌پور خاطرنشان کرد:‌

ابتدای فصل گذشته‌ هم برخی آقایان گفتند رزاق‌پور را نمی‌شناسیم و باید در تمرینات وی را ببینیم در شرایطی که تحت قرارداد باشگاه بودم و زمان حضور قرضی‌ام در تیم شاهین بوشهر عملکرد خوبی داشته و سابقه چندین ساله در لیگ برتر دارم. این حرف‌ها برای من بسیار سنگین بود. در نهایت با وجود داشتن چند پیشنهاد خیلی خوب، ماشین‌سازی را انتخاب کردم تا در تبریز بمانم و دست کم اگر در تراکتور نیستم به دیگر تیم این شهر کمک کنم. آن زمان خیلی راحت می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم. تاکنون یک بار هم نگفته بودم به خاطر شرایطی که در تراکتور برای من به وجود آورده بودند از لحاظ مالی ضرر کرده و پیراهن تیم ملی امید را از دست دادم.

وی افزود:

خودم دوست داشتم در تراکتور بازی کنم زیرا از علاقه مردم تبریز به این تیم حس خوبی می‌گیرم. امیدوارم در فصل آینده شرایط خوبی برای من به وجود بیاید تا از لحاظ فکری و ذهنی آماده ارائه بهترین عملکردم برای تراکتور باشم. خود باشگاه می‌داند با توجه به عملکرد خوب تراکتور در لیگ قهرمانان و لیگ برتر پیشنهادات خوبی به بازیکنان رسیده و باز هم تأکید می‌کنم اگر مبلغ قرارداد یکی از این پیشنهادها به من برسد از لحاظ مالی زندگی‌ام تغییر می‌کند. با این وجود دوست دارم همچنان در تراکتور بمانم.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس ایستگاه هنر طرفداری با احسان افشاری: با حواشی استقلال، قهرمان نشدن قابل پیش بینی بود؛ همین سومی از تدبیر مجیدی است لحظه به لحظه با فریادهای حسن یزدانی پس از شکست سردار آزمون یکی از گزینه های خط حمله اینتر / گاتزتا پیگیری تمرینات رئال مادرید با ماسک مخصوص روی صورت بازیکنان با انتقال گریلیش به منچسترسیتی؛ رکورد گران ترین خرید در تاریخ لیگ برتر انگلیس شکسته می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکن تیم فوتبال تراکتور دست دادم لیگ قهرمانان لیگ برتر رزاق پور برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران خشمگین تراکتور؛ ون حامل بازیکنان را چپ و راست کردند! | تصویر

در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، تراکتور با نتیجه یک بر صفر مقابل نساجی مازندران متحمل شکست شد.

به گزارش خبرورزشی، تعدادی از هواداران خشمگین تبریزی که برای اعتراض به اعضای این تیم جلوی فرودگاه تبریز تجمع کرده بودند، به ون حامل بازیکنان حمله‌ور شدند.

تصویری از ون آسیب دیده حامل بازیکنان تراکتور که هواداران این تیم به آن حمله کردند را مشاهده می‌کنید.

دیگر خبرها

  • اخراج از گوگل به خاطر حمایت از فلسطین
  • واکنش کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان استقلال
  • فیلم/ حملهٔ هواداران تراکتور به بازیکنان در فرودگاه تبریز
  • هواداران خشمگین تراکتور؛ ون حامل بازیکنان را چپ و راست کردند! | تصویر
  • علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!