Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آفاگولز؛ انسان‌ها زباله‌های خودشان را در طبیعت رها می‌کنند و حیوانات هم از این زباله‌ها تغذیه می‌کنند که گا‌ها باعث مرگ یا خفگی آن‌ها می‌شود. مار‌ها از خزندگانی هستند که زباله‌های انسانی یا حتی خود انسان و چیز‌های دیگر را طبیعت می‌خوردند که باعث بروز مشکلاتی در این خزنده می‌شود، از یک جفت دمپایی قدیمی گرفته تا یک پتو برقی در اندازه XL با تمام لوازم برقی آن .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.!

بیشتر بخوانید

تصاویری خاص از بلعیده‌شدن موش زنده توسط مار پتو برقی

مار پیتون برمه‌ای مار‌های غول پیکری هستند که می‌توانند طعمه‌های بسیار بزرگی را ببلعند، مثلاً یک آنتلوپ بزرگسال یا یک تمساح بزرگ. اما گاهی اوقات اشتهای آن‌ها بسیار بزرگتر از شکمشان است و بعضی از وعده‌های غذایی آن‌ها در بدنشان هضم نمی‌شود. یک هودینی ضعیف که نوعی مار پیتون برمه‌ای است، بیش از ۳ متر و نیم طول دارد که وزن آن بیش از ۲۷ کیلوگرم است. این مار برای یکی از وعده‌های غذایی اش یک پتو برقی بزرگ با سیم و منبع برقش را خورد. پتو دور روده‌های مار بیچاره چسبیده بود و دامپزشک‌ها توانستند به طور معجزه آسایی این حیوان را نجات دهند.

بدن انسان

با وجود اندازه غول آسا و قدرت باورنکردنی مار پیتون، این حیوان به ندرت به انسان حمله می‌کند. این خزنده که طولش به ۹ متر می‌رسد و بیش از ۱۴۰ کیلوگرم وزن دارد، ترجیح می‌دهد از گراز‌های وحشی یا گوزن‌های بزرگ تغذیه کند که بسیار کم خطرتر و بیشتر از انسان هستند. اما در جا‌هایی که این نوع مار‌ها فراوان است، متأسفانه اتفاقات ناگوار گزارش می‌شود و این خزندگان بزرگ انسان‌ها را نیش می‌زنند.

به عنوان مثال، در اندونزی، پیتون‌های مشبک بسیاری حضور دارند. مخصوصاً در مجاورت مزارع روغن نخل که محل شکارگاه مورد علاقه آن‌ها است؛ بنابراین شنیدن حملاتی که کشاورزان را هدف قرار می‌دهند غیر معمول نیست. مانند آن کشاورز فقیری که در داخل معده یکی از آن هیولا‌های خزنده پیدا شده است. مرد فقیری که بیش از ۲۴ ساعت مفقود شده بود، در داخل یک مار پیتون مشبک به طول ۷ متر پیدا شد. این مار غول پیکر توسط اهالی روستا در یک خندق کشف شد. جایی که او بی سروصدا غذای غم انگیز خود را هضم می‌کرد.

هزار پا

افعی شاخدار که ۲۰.۳ سانتی متر اندازه دارد، هزارپایی ۱۵.۴ سانتی متری را خورد و بسیار خوشحال شد. اما این تفاوت در اندازه برای افعی کوچک کشنده بود، زیرا هزارپای بزرگ به معنای واقعی کلمه راه خود را از طریق روده به بیرون بدن مار پیدا کرد. کرم با پوسته‌ای که داشت توانست در داخل بدن مار سمی زنده بماند! فقط زمان کافی برای خرد کردن اندام‌های داخلی و پوست فلس دار او برای مار فراهم شده بود و مار کاملا او را هضم نکرده بود. اگر هزارپای شجاع نتوانست در برابر زهر غالب افعی مقاومت کند، اما موفق شد سر خود را از طریق زخمی که باز کرده بود به بیرون از بدن مار بیاید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مار عجیب ترین ها عجیب و غریب مار سمی مار پیتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!

یک افغان به نام جاوید که مدعی است متولد ایران است، ویدیویی از جمعیت عظیم افغانی‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. 

او به زمان و مکان ثبت این ویدیو اشاره نکرده است. او یک ویدیوی دیگر از نصب پرچم افغانستان در نقطه‌ای از تهران نیز منتشر و برای افغانستان ابراز دلتنگی کرده است. این ویدیو‌ها را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # ایران ، اتباع افغان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت و عجیب از کنکور امسال
  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • گل جالب و عجیب علی‌اصغر حسن‌زاده به قرقیزستان + ویدئو
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • (تصویر) یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!