Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@09:40:20 GMT

فصل اول مسابقه «دورهمی» یکشنبه تمام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۹۶۴۷

آخرین رقابت فصل اول شرکت کنندگان «دورهمی» یکشنبه (۱۷ مرداد ماه) پخش می شود.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، فصل اول مسابقه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری ١٧ مرداد ساعت ۲۳ از شبکه نسیم روی آنتن می رود تا برنده این دوره از مسابقه، مشخص شود.   مسابقه «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری با رویکردی آموزشی بر پایه بالا بردن اطلاعات عمومی با حضور  علاقمندانی که خواستند این چالش را تجربه کنند و به سوالات فرهنگی، هنری، ادبیات، تاریخ و … پاسخ بدهند، به کار خود در فصل اول پایان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بنابر این گزارش در این رقابت ۲۴نفر از شرکت کنندگان که توانستند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند، با حضور در مرحله دایره و ربات و طی چند برنامه به نیمه نهایی و فینال رسیدند.   دورهمی در فضایی متفاوت و در چالش اطلاعات عمومی طراحی و پخش شد و در این سه قسمت، افراد برگزیده و برنده نهایی خود را خواهد شناخت.   سه قسمت پایانی این فصل جمعه تا یکشنبه (۱۵، ۱۶ و ۱۷ مرداد) ساعت ٢٣ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فصل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم)



منبع:برترین ها

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازگشت یک مجری دیگر به تلویزیون بعد از دو سال (فیلم) روایت ژیلا صادقی از سقط جنین به خاطر همکارانش (فیلم) لحظه‌ای که ژیلا صادقی روی آنتن زنده سنگ روی یخ شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور امسال در تمام کشور اجرا می شود
  • سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)
  • خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم)
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد
  • فصل اول مسابقه «شهروند و مافیا» از شبکه نسیم
  • بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است