Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@08:30:16 GMT

آب تصفیه‌خانه ششم به ساکنان غرب تهران رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۹۶۴۹

آب تصفیه‌خانه ششم به ساکنان غرب تهران رسید

مجری طرح‌های آبرسانی مناطق ۲۱ و ۲۲ گفت: «با توجه به روند ساخت‌وسازها در مناطق غرب تهران به‌ویژه مناطق ۲۱ و ۲۲ و کمبود آب در این محدوده‌ها، نیاز به اجرای طرح‌های جدیدی بود. برای همین تصفیه‌خانه ششم به بهره‌برداری رسید. اما انتقال آب از تصفیه‌خانه هم نیاز به جانمایی خطوط جدید داشت که این کار در ۳ مرحله پیش‌بینی و اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
«محمدرضاسالاری» با اشاره به اینکه این طرح به طول ۷ و نیم کیلومتر به شیوه‌ای طراحی شده که آب شرب به‌صورت ثقلی به مخازن زمینی مناطق ۲۱ و ۲۲ منتقل و وارد شبکه توزیع شود تا ۷۰‌درصد ساکنان غرب تهران به‌ویژه منطقه ۲۲ از این آب بهره‌مند شوند، او افزود: «عملیات اجرایی فاز سوم، سال گذشته با لوله‌های فولادی به قطر ۸۰۰ میلیمتر و به طول هزار و ۱۰۰‌متر از مخزن «شهید فلاحی» در رفیوژ میانی بزرگراه «شهید خرازی» تا مخزن «شهید حسینی» در حاشیه بزرگراه شهید خرازی
آغاز شد. اما در روند اجرا با مشکلاتی مواجه بودیم چون باید در رودخانه وردآورد لوله‌گذاری انجام می‌شد.
این عملیات در عمق ۱۲ متری به طول ۴۳‌متر انجام و اکنون
 به پایان رسیده است تا آب تصفیه‌خانه ششم به محدوده غرب تهران برسد.»

کد خبر 618038 برچسب‌ها منطقه ۲۱ منطقه ۲۲ همشهری محله کم آبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۲۱ منطقه ۲۲ همشهری محله کم آبی تصفیه خانه غرب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۶۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه اسلام‌شهر با شاخص ۱۰۸، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۵۵، باغستان شهریار با شاخص ۶۵، باقرشهر با شاخص ۷۶، پارک رازی با شاخص ۵۹، پاسداران با شاخص ۶۸، پاکدشت با شاخص ۸۷، پونک با شاخص ۵۸، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۶۸، پیشوا با شاخص ۸۹، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۷۴، تهران پارک شکوفه با شاخص ۸۱، چشمه با شاخص ۵۵، دانشگاه تهران با شاخص ۸۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۵، دماوند با شاخص ۹۵، رباط‌کریم با شاخص ۸۰، ژئوفیزیک با شاخص ۵۲، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۸۱، سلامت با شاخص ۸۷، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۶۵، شریف منطقه دو با شاخص ۷۹، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۶۲، شهرداری منطقه دو با شاخص ۶۷، در موقعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۸۰، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۷۱، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۸۳، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۳، علم و صنعت با شاخص ۶۶، فرمانداری شهرری با شاخص ۸۰، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۶۱، لواسانات با شاخص ۵۶، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۰، ملارد با شاخص ۸۶، منطقه ۱۵ با شاخص ۷۷، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۷۲، ورامین با شاخص ۶۱ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۶، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

بر این اساس، دستگاه سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۴۲، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۸، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۴۰، پردیس با شاخص ۴۸، سرخه‌حصار با شاخص ۳۰، در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 739559

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • «چغازنبیل» بزرگترین اثر معماری شناخته شده از تمدن ایلام میانه
  • توضیحی درباره استشمام بو و طعم نامطبوع آب در بهبهان
  • اسکان اضطراری خانواده‌های مناطق پرخطر ریزش کوه
  • میزبانی از یک میلیون گردشگر تا پایان نوروز در قلب تهران
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی+ فیلم
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی
  • تغییر تاکتیک خریداران در بازار مسکن تهران