Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال برای صحبت های خود قبل و بعد از بازی با گل گهر یک دلیل مشخص داشت.

صحبت های فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل و بعد از بازی با گل گهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاحبه قدیمی امیر قلعه نویی برمی گردد.

به گزارش طرفداری، کمتر کسی است که نداند امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی ارتباط خوبی با هم ندارند، چه آن زمان که امیر قلعه نویی مربی مجیدی بود و چه حالا که آنها در عرصه مربیگری با هم رقیب هستند، معمولا هر از چند گاهی همدیگر را با نیش و کنایه میهمان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ماه پیش که امیر قلعه نویی میهمان برنامه فوتبال برتر بود در بخشی از صحبت هایش گفت:

مربی های جوان باید بدانند مربیگری شغل نیست و یک عشق است، مربی ها نباید فکر کنند این شغل به 2 ساعت تمرین و بازی خلاصه می شود و باید بدانند که باید برای آن وقت بگذارند.

هرچند امیر قلعه نویی هرگز اشاره ای به نام فرهاد مجیدی نکرد ولی خیلی ها اینطور برداشت کردند که او شاگرد قدیمی خود را مورد خطاب قرار داده است و ادعا کرده او برای شغلش وقت نمی گذارد.

فرهاد مجیدی در جواب دادن به اظهار نظر قلعه نویی چند ماه صبر کرد اما بعد از بازی با گل گهر و وقتی با سوالی در مورد اعتقاد سرمربی گل گهر مبنی بر تاثیرگذار بودن اشتباهات داوری در نتیجه بازی روبرو شد به این شکل به آن پاسخ داد:

نشان دادم مربیگری به جز عشق و علاقه، به علم هم نیاز دارد.

این موضوعی بود که البته قلعه نویی ترجیح داد پاسخی به آن ندهد اما ممکن است در روزهای آینده کنایه ای به صحبت های سرمربی فعلی استقلال بزند.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس ابراهیم صادقی در طرفداری: استقلال به ما گل زد، مدیر سایپا خوشحالی کرد! حسن یزدانی: این فرزند کوچک ایران را شرمنده کردید خشم هواداران بارسلونا از اعلام ناگهانی جدایی مسی بارسلونا نام مسی را از وب سایت خود حذف کرد مکالمه لیونل مسی و مائوریسیو پوچتینو؛ پاری سن ژرمن برای جذب مسی به فروش نیاز دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امیر قلعه نویی فرهاد مجیدی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره