Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی‌پوشان لندن برای خرید مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر، دو بسته پیشنهادی جدید را آماده ارائه به طرف ایتالیایی کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه چلسی بعد از جلب نظر روملو لوکاکو  برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس حالا تمرکز خود را روی توافق با باشگاه اینتر گذاشته است. بعد از ارائه سه پیشنهاد که تمام آنها رد شد، حالا طبق اعلام جان لوکا دی‌مارتزیو کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، آبی‌های لندن دو بسته پیشنهادی جدید آماده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این بسته‌‌ها 105 میلیون یورو به علاوه داوید زاپاکاستا است و دیگری 115 میلیون یورو به صورت نقد است و باید دید که آیا اینتر این بار رضایت می‌دهد یا نه، چرا که اخیراً اعلام شده طرف ایتالیایی منتظر دریافت پیشنهادی 130 میلیون یورویی است.

چلسی اصرار دارد که بخشی از رقم موردنظر اینتر را با انتقال یکی از بازیکنانش به این تیم کاهش دهد. گزینه اول مارکوس آلونسو بود که رد شد و حالا زاپاکاستا در پیشنهاد جدید آبی‌های لندن قرار گرفته است و ظاهراً در صورت تمایل اینتر این امکان وجود دارد که امرسون پالمیری به جای زاپاکاستا به نراتزوری ملحق شود.

احتمال رد شدن بسته پیشنهادی اول چلسی بسیار زیاد است، اما در مورد بسته پیشنهادی دوم هم با توجه به فشار زیادی که روی استیون ژانگ مالک باشگاه اینتر وجود دارد، احتمال رد شدن وجود دارد.

در همین حال سایت اف سی اینتر 1908 گزارش کرده است، جوزپه ماروتا و پیرو اوسیلیو مدیراجرایی و مدیرورزشی باشگاه که جزو مخالفان سرسخت فروش لوکاکو هستند، طی تماس تصویری که با رئیس باشگاه استیون ژانگ داشته‌اند به او هشدار داده‌اند در صورتی که در عوض فروش لوکاکو، حداقل سه بازیکن جدید نخرند، باید انتظار طغیان هواداران را داشته باشند. مدیران اجرایی باشگاه همچنین به نوعی رئیس و مالک باشگاه را به استعفا در صورت عمل نکردن به وعده‌هایش برای سرمایه‌گذاری در تیم تهدید کرده‌اند.

سه بازیکنی که مدنظر ماروتا و اوسیلیو هست شامل دو مهاجم و یک مدافع کناری جلوزن برای پر کردن جای خالی اشرف حکیمی - بازیکن که به پاری‌سن‌ژرمن پیوست - می‌شود. دنزل دامفرایس بازیکن تیم پی‌اس‌وی آیندهوون هلند گزینه ماروتا برای جانشینی حکیمی است. دامفرایس تا سال 2023 با آیندهوون قرارداد دارد. اسکاماکا مهاجم جوان تیم ساسولو و دووان زاپاتا از آتالانتا هم دو گزینه اصلی مدیران اینتر برای پر کردن جای لوکاکو هستند و پس از آنها هم ممکن است که گزینه‌های دیگری مانند دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا، ادین ژکو از رم یا خواکین کورئا از لاتزیو بروند.

توافق لوکاکو با چلسی برای عقد قراردادی 5 ساله

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روملو لوکاکو اینترمیلان چلسی روملو لوکاکو اینترمیلان چلسی بسته پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم چند ماه قبل در اقدامی غیر منتظره تصمیم گرفت که با ژوزه مورینیو قطع همکاری کند و ده‌روسی را به عنوان جانشین او بر روی نیمکت برای هدایت این تیم انتخاب کرد.


قرارداد این مربی جوان در ابتدا به صورت موقت و تا پایان فصل جاری بود اما عملکرد خوب او در طول این مدت مدیران این باشگاه را متقاعد کرد که پیشنهاد امضای قرارداد جدید و طولانی‌تری را به او ارائه کنند.


حالا روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا خبر داده است که مدیران باشگاه رم در حال تهیه قراردادی چندین ساله برای سرمربی تیم‌شان هستند. گفته می‌شود که این قرارداد سه ساله یا حداقل دو ساله با گزینه تمدید برای یک سال دیگر خواهد بود.


مبلغ دستمزدی که برای ده‌روسی در این قرارداد در نظر گرفته شده هنوز مشخص نیست اما این روزنامه خبر داده است که او مبلغی ثابت به علاوه بندهای پاداش متفاوت در این قرارداد خواهد داشت.


او همچنین نقش مهمی را در انتخاب‌های تاکتیکی و همچنین روند آماده‌سازی در اردوی پیش فصل ایفا می‌کند و یکی از شخصیت‌های اصلی این باشگاه در انتخاب و خرید و فروش بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • مالک اینتر: آماده نوشتن تاریخ هستیم
  • مالک چینی باشگاه اینتر: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم
  • ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!
  • ترکیب پیشنهادی خرید سهم باشگاه استقلال