Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:16:39 GMT

۵۳ ملیت برای زیارت مزار شهید سلیمانی به کرمان آمده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۳۷۵۳

۵۳ ملیت برای زیارت مزار شهید سلیمانی به کرمان آمده‌اند

محمد رضا حسنی سعدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خدمات انجام شده در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: به دنبال تأمین حداقل ۲۵ عدد سایبان چتری هستیم حدود ۱۵ غرفه عرضه محصولات فرهنگی و سوغات کرمان را فعال کردیم که زائر برای خرید سوغات کرمان قرار نباشد با تاکسی و اسنپ به داخل شهر برود.

وی با بیان اینکه در گلزار شهدا سیستم صوت و سیستم تصویر را تقویت کرده‌ایم، گفت: برای این منظور هلی شات، دو عدد دوربین سونی 4k، دوربین فیلم برداری و دوربین کنن عکاسی خریداری کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی سعدی با بیان اینکه دوستان ما در فضای مجازی فعال هستند، افزود: همچنین دوستانی را به عنوان خادم افتخاری جذب کرده و آموزش داده‌ایم.

وی برای افزایش امنیت گلزار شهدای کرمان گفت: اطراف گلزار را برای مسائل امنیتی حصارکشی با گرایش اماکن مذهبی و زیارتی طراحی کردیم و برای ورودی‌ها و خروجی‌های گلزار که حداقل ۹ عدد هستند حصار و درب تعبیه کرده‌ایم.

مدیر گلزار شهدای کرمان همچنین افزود: برای حوادث احتمالی حدود ۵۰ دوربین امنیتی نصب کردیم که به صورت مداوم پایش می‌شوند که اگر خدایی نکرده کسی کسالتی داشت و اتفاقی افتاد بتوانیم سریع وارد عمل بشویم.

حسنی سعدی یادآور شد: یک غذاخوری حدوداً متوسط داشتیم که به بخش خصوصی واگذار کردیم که غذا برای فروش به مردم و زائرین ارائه می‌دهد و حداقل ۴ آب سردکن چهار شیره و هشت شیره با ۲۰۰ لیتر ذخیره آب اخیراً نصب شده است.

وی در پایان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۳ ملیت از ۵۳ کشور به زیارت حاج قاسم آمده‌اند، گفت: اگر تمام تصاویر فعالیت‌های گلزار را داشته باشیم به طور میانگین از روز خاکسپاری حاج قاسم عزیز تاکنون روزانه دو برنامه مفصل داشته‌ایم و بالای ۲۰۰ زوج جوان در این مکان خطبه عقدشان جاری شده است و دوستان به آنها خدمات ارائه کرده‌اند.

کد خبر 5274145

منبع: مهر

کلیدواژه: گلزار شهدای کرمان زیارت قاسم سلیمانی ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر ماه محرم آمار کرونا محرم 1400 شیوع کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای ۱۰ و پاسدار شهید صالح میری که در شهرستان بدره برگزار شد، گفت: شهید صالح میری فرمانده‌ای شجاع و انقلابی، ارزشی، بصیر و نماینده یک قوم است و خاطرات ماندگار او در ذهن‌ها نقش بسته است. شهیدان بهترین مولفه برای شناخت و معرفی یک قوم هستند. مردم بدره مردمی ریشه دار، اصیل و ارزشی هستند و برای معرفی آنان شهید صالح میری بهترین نمونه است. مردم بدره در فتنه‌های مختلف و مقابله هوشمندانه با توطئه‌ها و تهاجم فرهنگی دشمن سربلند بیرون آمده‌اند.

وی بیان کرد: ابعاد شخصیتی شهید صالح میری که از لسان خانواده، دوستان و یادگاران دوران دفاع مقدس تبدیل به یک کتاب شده است، وصیت نامه آن شهید و مسیر نورانی که او طی نموده است، برای رسیدن جوانان بدره رسیدن به قله‌های پیشرفت کافی است.

سردار شاکرمی عنوان کرد: جبهه مقاومت ما از این شهیدان درس گرفته است. شهیدان ما در سرمای سخت کردستان و در گرمای طاقت فرسای مهران با الهام از تاثیر عاشورا جهاد کردند. دفاع مقدس ما تحت تأثیر عاشورا شکل گرفت و پیروزی ما مدیون آن است.

وی گفت: اگر امروز از زیر سایه جنگ بیرون آمده‌ایم، اگر در مقابل استکبار ایستاده‌ایم. اگر در مقابل ائتلاف‌های نانوشته سربلندیم از صداقت پاکی ایمان و بصیرت شهدای ماست.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام تصریح کرد: امروز اگر در شرایطی که همه دشمنان در مقابل ما هستند و توان نظامی جمهوری برای دنیا مشخص می‌شود، و با اقتدار قلب صهیونیست‌ها را هدف قرار می‌دهیم و از هیچکس نمی‌ترسیم، ناشی از جهاد شهیدان، رزمندگان و فرماندهان و جوانانی است که در مقابل دشمنان ایستادند.

وی افزود: تجلیل از شهید صالح تحلیل از یک فرهنگ است، فرهنگی که ستون اصلی آن قرآن و اسلام و ولایت فقیه است.

کد خبر 6085946

دیگر خبرها

  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • زیارتگاه دوست‌داشتنیِ شهر
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان