Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار خوزستان در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان گفت: با هدف توسعه جنوب شرقی استان، ۳ پروژه پتروپالایش در آغاجاری، زیدون و ابوفارس بهبهان با ظرفیت اشتغال ۸۰۰ نفر راه اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست قرارگاه محرومیت زدایی ویژه شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری اظهار داشت: یکی از مهمترین مصوباتی که برای توسعه جنوب شرقی استان داشتیم، ساخت 3 پروژه پتروپالایش در آغاجاری، زیدون و ابوفارس بهبهان بود که مراحل استعلامات این پروژه ها سپری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفت روز سه شنبه هفته پیش رو کمیسیون ماده 21 این پروژه ها برگزار و سپس روز دوشنبه بعد از آن کارگروه فنی و زیربنایی در خصوص این پروژه ها نظر خواهد داد و تا دوهفته آینده نیز همه مسائل این پروژه ها در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان نهایی خواهد شد.

رضایی در دیدار «برهم صالح»: عزم دو کشور برای اجرای طرح‌های اقتصادی در خوزستان و بصرهنخستین برنامه دادخواست از سوی حوزه هنری خوزستان برگزار شد90 میلیون مترمکعب از پساب صنایع خوزستان قابل استفاده است

استاندار خوزستان اظهار داشت: امیدواریم با طی شدن این مراحل در دو تا سه هفته آینده مراسم کلنگ زنی ساخت این سه پروژه پتروپالایش برگزار شود.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: اجرای این طرح تحول اساسی بخصوص از نظر اشتغال در شهرستان های بهبهان و آغاجاری ایجاد خواهد کرد به طوریکه هر پتروپالایش حدود 800 نفر به صورت مستقیم و تعداد بسیار زیادی را به صورت غیرمستقیم مشغول بکار خواهد نمود و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این پروژه ها سریع تر اجرایی شود.

انتهای پیام/341/ ع

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه پتروپالایش پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد

با اعلام کنفدراسیون آسیا؛ مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دلیل کنسل شدن پروازهای کشورهای مختلف‌ به دوبی‌ و در‌‌ پی سیل شدید و بی‌سابقه‌ در‌ امارات، مسابقاتی که قرار بود در جزیره کیش برگزار شود، به تاریخ دیگری موکول شد.

رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا قرار بود طی روزهای 31 فروردین تا 8 اردیبهشت ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شود.

 به زودی تاریخ جدید اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایداری آب مصرفی ۴۵ روستا با عملیات جهادی صنعت نفت
  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در خوزستان