Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی روز شنبه پس از بازدید مکرر از طرحهای عمرانی و زیر بنایی از جمله بیمارستان شهدای ارتش در بندرعباس افزود: با توجه به شرایط کرونایی و افزایش بیماران ، به شدت به تخت های بیمارستانی نیاز داریم که این بیمارستان نیز می تواند بخشی از کمبود را جبران کند.

وی ادامه داد: همچنین بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس در برنامه بهره‌برداری درسالجاری داریم که پس از بررسی کمبود ونیازهای مالی امیدواریم مرحله نخست این بیمارستان هم آماده شود و نیازهای اساسی درمان برطرف گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان اظهار داشت: با توجه به وضعیت بسیار خطرناک و قرمز شیوع بیماری کرونا در هرمزگان و تکمیل ظرفیت بیمارستان های استان، از همه مردم شریف هرمزگان می خواهیم به طور جدی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

استان هرمزگان در حال حاضر با جمعیت حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دارای ۲۲ بیمارستان اعم از دولتی، نظامی و بخش خصوصی با بیش از ۲ هزار و ۵۷۳ تخت فعال است که نیمی از این تخت ها در طول فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم وارد چرخه درمان این استان شده است.

از مجموع بیمارستانها در استان هرمزگان، ۱۵ بیمارستان با یک هزار و ۸۱۵ تخت دانشگاهی (دولتی) و هفت بیمارستان با ۷۵۸ تخت غیردانشگاهی و متعلق به دیگر بخش ها است که با توجه گسیل جمعیت به سمت شهرهای ساحلی ، این سرمایه گذاری ها جواب می دهد.

در حال حاضر ۱۶ مرکز تخصصی شامل کلینیک های تخصصی از جمله کلینیک های پوست، چشم و دندانپزشکی و پنج بیمارستان خصوصی و نیمه خصوصی نیز در سطح استان هرمزگان فعالیت دارند بنابراین هرچه سرمایه گذاری ها بهتر شود و کیفیت خدمات بالا برود، استقبال مردم استان و استانهای هجموار وکشورهای همسایه بیشتر می شود.

اگرچه که مردم هرمزگان در سالهای اخیر برای استفاده از خدمات بهداشت و درمان دیگر کمتر به استان های همجوار مراجعه می کنند، اما هنوز دسترسی مردم روستاها و مناطق محروم به امکانات و متخصصان به طور کامل فراهم نیست و راه زیادی برای رسیدن به نقطه مطلوب باقی مانده است.

برچسب‌ها هرمزگان بندرعباس بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس بهداشت و سلامت هرمزگان بندرعباس بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمت الله باقری عصر امروز سه شنبه در سخنانی در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و قدرت پوشالی آن، گفت: به دست پاسداران عزیز این هیمنه و قدرت پوشالی رژیم اشغالگر در هم شکست.

وی بیان داشت: امروز یک افتخار برای نیروهای مسلح، آزادی خواهان جهان و مردم فلسطین را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اقدامات در حد ظرفیت‌های لرستان در این استان صورت نگرفته است، عنوان کرد: سپاه استان در حوزه اشتغال زایی در سال ۱۴۰۱، ۳۲۰ میلیارد و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و پرداختی داشته است.

سردار باقری با اشاره به اینکه در حوزه آبرسانی نیز سپاه ۴۲۵ میلیارد تومان موافقت نامه با دولت منعقد کرده و بخش عظیمی از مردم استان صاحب آب آشامیدنی سالم شدند، ما بقی روستاها نیز طی امسال با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان آبرسانی خواهند شد، اظهار داشت: همچنین بیش از شش هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی انعقاد قرارداد داشته‌ایم.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که در هر استانی مهم است، تعامل و همکاری بین اعضای شورای تأمین، نماینده ولی‌فقیه، دستگاه قضائی و … بوده و در لرستان این تعامل به خوبی آشکار است.

به اندازه ظرفیت‌های لرستان در این استان کار انجام نشده است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه مردم لرستان بیش از شش هزار و ۵۵۷ شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، بیان داشت: در لرستان ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، کشاورزی، معادن و … وجود دارد، ما نمی‌خواهیم سیاه نمایی باشد اما به اندازه ظرفیت‌های لرستان در این استان کار انجام نشده است.

سردار باقری با بیان اینکه باید ظرفیت دولت در لرستان پای کار بیاید، لیاقت مردم استان بیش از آن است که وجود دارد، گفت: استاندار قبل همه تلاش خود را در استان به کار گرفت، از همه همکاری‌های ایشان با اعضای شورای تأمین تقدیر و تشکر می‌کنم و برای استاندار جدید آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 6086898

دیگر خبرها

  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان