Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:29:13 GMT

اسامی محرومان دیدار پایانی جام حذفی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۵۰۷۴

اسامی محرومان دیدار پایانی جام حذفی

اسامی محرومان فینال جام حذفی ( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

 به گزارش" ورزش سه"، و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، فرهاد مجیدی - سرمربی، سیدحسین حسینی و محمد دانشگر سه محروم تیم فوتبال استقلال در دیدار نهایی جام حذفی  مقابل فولاد خوزستان هستند. فولاد برای این بازی محروم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسابقه فینال روز یکشنبه ۱۷ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بین دو تیم  استقلال و فولاد خوزستان برگزار می شود. استقلال برای دومین سال پی یا پی است که به دیدار پایانی این مسابقات راه پیدا می کند که فصل گذشته در دیدار پایانی در برابر تراکتور شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد.

سید حسین حسینی جام حذفی محمد دانشگر استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید حسین حسینی جام حذفی محمد دانشگر استقلال تهران فرهاد مجیدی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد

ایسنا/خوزستان  مجددا استادیوم دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال تغییر کرد.

در حالی که باشگاه استقلال ملاثانی قصد داشت دیدار جام حذفی خود مقابل سپاهان را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کند، مکان این دیدار پس از اتفاقاتی که منجر شد ملاثانی نتواند در هفته بیست و هشتم لیگ یک مقابل فجر سپاسی در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان برود، تغییر کرد. 

به گزارش ایسنا، باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای میزبانی از دیدار تیم‌های ملاثانی و سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام آمادگی کرده بودند که شب گذشته با اعلام مدیر رسانه باشگاه استقلال ملاثانی، در نهایت مقرر شد این تیم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان باشد. 

اما امروز ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد که دیدار جام حذفی ملاثانی و سپاهان با دستور استاندار خوزستان روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!