Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین زاده پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: آزمون دوره‌های گردشگری به شکل استانی در ۷ دوره اجرایی شد.

وی با بیان اینکه این بخش‌ها شامل مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، مدیرانی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری، کارشناس ارزیابان طرح تطبیق ضوابط تأسیسات، راهنمایان ایران‌گردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت‌گردی، راهنمایان زمین‌گردشگری است، تصریح کرد: افراد حاضر در این آزمون دوره‌های آموزش حضوری و یا غیرحضوری خود را در مؤسسات آموزش گردشگری گذراندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زاده افزود: ۴۲ نفر در آزمون جامع کوتاه‌مدت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شرکت کردند.

کد خبر 5275400

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گردشگری میراث فرهنگی ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر محرم 1400 ماه محرم آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس دستورالعمل اعلامی آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعداد‌های درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان (داخل و خارج از کشور) قرار می‌گیرد. 

ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ تا روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن در حسینیه ثارالله یاسوج
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • راهنمایان گردشگری کاشان دست از کار کشیدند | پای یک مسئول در میان است؟
  • ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند
  • ۵۰ راهنمای گردشگری در کرمان فعال هستند
  • علت غیبت راهنمایان گردشگری در کاشان چیست؟
  • بازنگری در مقررات ملی ساختمان با رویکرد مدیریت مصرف انرژی