Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@07:30:07 GMT

تسهیلات خرید خودرو ایرانی موسسه ملل

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۵۶۱۷

تسهیلات خرید خودرو ایرانی موسسه ملل

به گزارش اقتصادآنلاین، این موسسه در راستای افزایش توان خرید خودرو به هم وطنان عزیز و حمایت از تولید خودروی ایرانی، تسهیلات خرید خودروی ایرانی در قالب طرح آفاق یک به متقاضیان پرداخت می نماید.

 مشتریان محترم می توانند جهت اطلاع و بهره مندی از این تسهیلات به کلیه شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین آغاز ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان مثلث برمودای خلق نقدینگی / موانع پیش روی رییس کل بانک ‌مرکزی بعدی چیست؟ همه امکانات بانک مسکن برای واکسیناسیون بسیج شد شرایط دریافت وام ۲۵میلیونی ازدواج فرزندان بازنشستگان تخفیف خرید لوازم خانگی سینجر برای اعضای باشگاه مشتریان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: موسسه اعتباری ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی از بی‌توجهی به قانون جوانی جمعیت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: هیچ تعللی در اجرای قانون جوانی جمعیت که ضمانت اجرایی دارد قابل قبول نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج ، سید جواد هاشمی در نشست ستاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این قانون مرداد ماه 1400 در 71 ماده ابلاغ و برای دستگاه ها وظایفی تعریف شده که همه ملزم به انجام آن هستند.

وی عنوان کرد: عدم تامین اعتبار برای برخی از بندها یکی از مشکلات پیش روی اجرای این قانون است که در سطح کشور باید رفع شود اما مشکل برخی از بندهای این قانون با مشارکت دستگاه های استانی قابلیت حل شدن دارند.

هاشمی مهر با اشاره به اینکه برای اینکه جوانان به فرزند آوری تشویق شوند نیاز است زمینه ازدواج آنها فراهم و مشکل مسکن و اشتغال آنها رفع شود، افزود: دستگاه ها اقدامات صورت گرفته در این زمینه را برای گزارش دهی به نهاد ریاست جمهوری اعلام کنند.

وی گزارش دهی و مستندسازی را وظیفه دستگاه های استانی دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی اقداماتی که در زمینه فرزندآوری انجام دادند را انعکاس دهند تا مردم بدانند مسئولان از آنها حمایت می‌کنند و به ازدواج و داشتن فرزند تشویق شوند.

به گفته هاشمی تاکنون یکهزار و 778 قطعه زمین برای 2 هزار و 354 خانوار در قالب طرح جوانی جمعیت تامین و در اختیار قرار گرفته که به دلیل مشکل کمبود زمین هر قطعه 200 متری زمین به دو خانوار واگذار شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چنانچه اشکالات و نارسایی هایی که در اجرای این قانون در سیستم اداری و یا بانکی باشد گزارش داده تا در مرکز کشور پیگیری و رفع شود.

هاشمی مهر با اشاره به اهمیت تسریع پرداخت تسهیلات ازدواج گفت به رغم اقدامات صورت گرفته در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج، اما در پایان سال گذشته سه هزار نفر در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج بودند که برخی از آنها حتی بیش از شش ماه در نوبت بودند.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست هم با اشاره به اینکه جمعیت استان به سمت پیری می رود، گفت: اگر در زمینه فرزندآوری و رفع چالش جمعتی تدابیری اتخاذ نشود در سال های آینده با مشکل جوانی جمعیت روبرو هستیم.

سیده راضیه مختاری تاکید کرد: راه و شهرسازی و بانک‌ها در خصوص واگذاری زمین در قالب جوانی جمعیت و پرداخت تسهیلات فرزندآوری در سطح استان همکاری بیشتری را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • نگرانی از بی‌توجهی به قانون جوانی جمعیت
  • اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری
  • رتبه نخست خراسان رضوی ‌در پرداخت وام ازدواج
  • ۸ هزار و ۳۰۱ نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج
  • اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد به جامعه ایثارگری
  • وام ازدواج همچنان رو هوا!