Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:37:16 GMT

فرماندار کرمانشاه: افزایش قیمت نان غیر قانونی است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۷۳۸۳

فرماندار کرمانشاه: افزایش قیمت نان غیر قانونی است

«فضل الله رنجبر» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیچ گونه افزایش قیمت نان در سطح شهرستان کرمانشاه تایید نمی شود و در صورتی که خبازی ها در این زمینه اقدام کنند تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: هر یک از خبازی‌ها خارج از شبکه اقدام به افزایش قیمت نان کرده باشند پلمپ و سهمیه آرد آنان قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه در ادامه گفت: با کمک اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی به صورت دائم بر روند فعالیت خبازان نظارت می شود و در صورت بروز تخلف افراد خاطی شناسایی و با آنها برخورد شود.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: مردم به شایعاتی که هر از گاه پخش می شود توجه نکنند و مطمئن باشند هیچ کمبودی در مرکز استان وجود ندارد.

وی در پایان از همراهی مردم و اصناف با برای رعایت پروتکل های بهداشتی قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با همراهی بیشتر شهروندان شاهد کاهش قابل توجه مبتلایان به کرونا و مرگ و میر ناشی از این ویروس باشیم.

برخی از خبازی های شهر کرمانشاه در روزهای اخیر قیمت هر قرص نان لواش را از ۲۵۰ به ۳۰۰ تومان و نان سنگک را از هزار و ۵۰۰ به ۲هزار تومان افزایش داده اند.

بر اساس اعلام اتاق اصناف بیش از ۶۰‌هزار واحد صنفی در سطح استان فعالیت می کنند که بخش اعظمی از آنها در شهر کرمانشاه متمرکز هستند.

در کلانشهر کرمانشاه با یک میلیون نفر جمعیت بیش از ۲هزار واحد خبازی فعال است.

برچسب‌ها آرد قیمت کالا کرمانشاه نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد قیمت کالا کرمانشاه آرد قیمت کالا کرمانشاه نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت بر پیگیری مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد و گفت: پروژه کمربندی پاکدشت با توجه به اراضی کشاورزی که در مسیر پیشروی آن قرار دارد باید پیگیری شود و با استفاده از راهکارهای قانونی رفع موانع کنیم.

فخاری افزود: طرح‌های کمربندی، مهد ایرانیان و امیرالمومنین با توجه به راهکارهای قانونی و پیگیری ادارات مدنظر با نگاه دینی، اخلاقی و قانونی سریع رفع شود.

استاندار تهران ضمن تاکید بر کاهش چشمگیر تصادفات در جاده‌های روستایی و شهری پاکدشت گفت: در مناطقی که بر عهده شهرداری و یا راهداری است، باید سریعاً برای بهبود جاده‌های روستایی و شهری اقدام شود، در پیگیری پروژه‌ها در نظر داشته باشیم که فرمانداری محور هماهنگ کننده دارد و پیگیری اراضی معارضین به عهده ادارات مدنظر می‌باشد، در کنار هم و همدل و همراه مسائل را پیگیری و رفع کنیم.

کد خبر 6087027

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل
  • مستاجران مراقب سامانه خودنویس املاک باشند
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها
  • پیش‌بینی برداشت ۳۳۰ هزار تن گندم در کرمانشاه