Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید علی تدین پیش از ظهر  امروز در نشست با اعضای گروه جهادی مکتب العباس اردبیل و تعدادی از مسؤولان بسیج سازندگی و مجمع جهادگران استان اردبیل، اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و مردم‌یاری و مردم داری در بسیج و سپاه وظیفه ماست که باید هر آنچه در توان داریم برای خدمت به مردم بسیج کنیم.

وی افزود: امروز در راستای تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا و عمل به ماموریت خطیر مردم‌یاری و مردم‌داری، علی‌رغم وجود ماموریت‌های مختلف در بسیج و سپاه، خدمت‌رسانی به مردم در اولویت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با قدردانی و تکریم زحمات گروه‌های جهادی بسیج و سازمان بسیج سازندگی استان، تصریح کرد: امروز گروه‌های جهادی بسیج در خط مقدم محرومیت‌زدایی و  خدمات‌رسانی بوده و در شرایط سخت و بحرانی نیز در کنار مردم و محرومین هستند‌.

تدین با اشاره به اهتمام جدی رزمندگان تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در امر محرومیت‌زدایی، بیان کرد: از توان انسانی و تجهیزاتی تیپ ۳۷، در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و برنامه‌های خدمات‌رسانی بسیج و سپاه استفاده شده و این امر تداوم دارد.

وی اذعان کرد: خدمت در سپاه یک افتخار برای سربازان ولایت بوده و سپاه از بدو تشکیل تا امروز به عنوان خادم مردم و از بین مردم برای خدمت به مردم اقدامات بزرگی انجام داده است.

تدین با اشاره به برگزاری باشکوه رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه و طرح سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی، گفت: اجرای عملیات ضدعفونی معابر و اماکن، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی‌، توزیع جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند، ارائه خدمات رایگان درمانی بهداری تیپ ۳۷ و بهره‌گیری از توان تجهیزاتی و نیروی انسانی در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج تنها بخشی از خدمات رزمندگان عاشورایی تیپ ۳۷ سپاه استان اردبیل است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل سپاه جهادگران محرومیت زدایی استان اردبیل تیپ ۳۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول تیم بسیج جامعه پزشکی اعزامی گفت: پزشکان متخصص اطفال داخلی و زنان و زایمان در این تیم همراهی کردند.
مودت افزود: طرح بسیج پزشکی با هدف حفظ و ارتقای تندرستی مردم به صورت مداوم با همراهی پزشکان بسیجی در مناطق مختلف روستایی استان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: با سفر یک روزه پزشکان به این دهستان، ۲۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم