Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، عسکری غلام‌زاده با اشاره به اهمیت حمایت از فعالیت‌های فناورانه در قالب‌های مختلف گفت: صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد اعتماد بر تخصص و توانمندی اساتید، پژوهشگران و فناوران جامعه عظیم دانشگاه و با مأموریت حمایت از فعالان در زیست بوم فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور فعالیت رسمی خود را به صورت عملیاتی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این صندوق در محورهای مختلفی از جمله  ضمانت نامه های معتبر برای پیش پرداخت و حسن انجام کار پروژه های مختلف، تسهیلات متنوع در قالب خطوط اعتباری، جعاله، سرمایه در گردش، تحقیق و توسعه، توسعه محصول و ...، خدمات عاملیت مالی، ارائه خدمات سامانه ستاد و شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی و نهادهای عمومی، ارزیابی و ارزش‌گذاری طرح های فناورانه و انواع مشاوره مالی، حقوقی، سرمایه گذاری، ارزیابی و ... خدمات خود را ارائه می کند.

 غلام‌زاده با بیان اینکه نخستین طرح حمایت از شرکت های زیست بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در قالب فراخوان عمومی در کل کشور و در حوزه های فناوری مختلف آغاز شده، اظهار کرد: این طرح  با اعطای 7 میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد 6 درصد به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است. طرح صرفاً ویژه اشخاص حقوقی و شرکت های اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی که شامل کلیه شرکت های مستقر در فضای دانشگاه، شرکت های اعضای هیات علمی، فارغ التحصیلان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد است.

وی مهلت ارسال طرح در این فراخوان را تا 20 مردادماه سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: متقاضیان باید جهت آشنایی با شیوه نامه اجرایی فراخوان و همچنین دانلود فرم خام تکمیل طرح به سایت صندوق به نشانی http://azadfund.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1105940 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برای ساخت مسکن کارکنان با بانک مسکن تفاهم‌نامه امضا کرد.

شورای تعاونی مسکن دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان متشکل از رئیس و معاونان دانشگاه، حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی، معین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خوزستان و ایلام، مدیران عامل تعاونی‌های مسکن و رؤسای واحد‌های دانشگاهی استان برگزار شد.

در پایان این نشست که با حضور یاور عسکری، مدیر شعب بانک مسکن خوزستان برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه آزاد اسلامی و بانک مسکن استان خوزستان با موضوع تخصیص منابع و اعطای تسهیلات برای ساخت مسکن برای کارکنان این دانشگاه به امضا رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • بازوی رباتیک جایگزین نیروی کار انسانی می‌شود + فیلم
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست تشکیل می‌شود
  • تائید فنی ۶۰ پروژه فناوری زیستی برای استفاده از اعتبار مالیاتی
  • ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی تامین مالی شد
  • تائید فنی ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی جهت استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش‌بنیان از سوی ایرانیان خارج از کشور