Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز و چهار شهرستان دیگر نیز در شرایط نارنجی و زرد شیوع ویروس قرار دارد.

وی با خطرناک توصیف کردن وضعیت استان کرمانشاه در پیک پنجم کرونا، افزود: تعداد مبتلایان روزانه و فوتی‌ها افزایش یافته و در حال حاضر شرایط استان کرمانشاه خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط در استان کرمانشاه به شدت کاهش یافته و کرونا برای مردم عادی شده است.

بازوند با بیان اینکه تعداد مبتلایان بستری به کرونا در استان کرمانشاه از مرز ۸۰۰ نفر عبور کرده، بیان کرد: برای موج پنجم ویروس کرونا یک هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی آماده شده و در صورت استمرار پیک پنجم از ۲ هفته آینده تعداد موارد فوت براثر ابتلاء به کرونا افزایش خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: موج پنجم کرونا چنانچه در استان کرمانشاه کنترل نشود خسارات سنگین مالی و جانی در پی خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم از هیأت مذهبی درخواست کرد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

کد خبر 5275786

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند ویروس کرونا ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر ماه محرم آمار کرونا محرم 1400 شیوع کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسیناسیون ایلام استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهی و سنتی ماست، گفت: غالب بانوان عفاف و حجاب را راعایت می کنند و خود را متعهد می دانند. تعداد اندکی هستند که رعایت نمی کنند که عده قابل توجهی با اندک تذکری رعایت می کنند، در میان آنها افرادی که در برابر قانون مقاومت می کنند انگشت شمار هستند.

بیشتر بخوانید: لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با حجاب

وی افزود: فراجا در چارچوب های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می داند. به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می کند فرق بگذارند، اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

وحیدی ادامه داد: اجرای این طرح جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قضایی است این کار به عنوان ضابط قوه است و اگر مشکلی باشد باید به قوه قضاییه ارجاع شود.

وزیر کشور درباره نشست های امنیتی ایران و پاکستان اظهار داشت: در سفر به پاکستان با مسئولان امنیتی مذاکراتی داشتیم؛ نظرهای طرفین یکی بود، و هر دو در خصوص برقراری امنیت تأکید داشتند و معتقدیم جریان های تروریستی که هم در خاک ایران و هم پاکستان عمل می کنند از طرف جریان های تروریستی خارجی هدایت می‌شوند.

وی تصریح کرد: برای برقراری هماهنگی های بیشتر در کنترل مرز و هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر، مذاکراتی صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد امنیت بیشتر مرزها باشیم.

کد خبر: 1228314 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ