Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:58:35 GMT

سهند به شبکه شهرهای سالم جهان پیوست

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۰۷۹۸

سهند به شبکه شهرهای سالم جهان پیوست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسکو، بابک رضی منش اظهار داشت: بسیار خوشحال و خرسندم که نتیجه ۶ سال تلاش و پیگیری مسئولان شهرستان، مردم سهند و سازمان‌های مردم نهاد در اجرای برنامه شهر سالم سهند به ثمر نشست و سهند به عنوان پانزدهمین شهر سالم منطقه مدیترانه شرقی و نخستین شهر جمهوری اسلامی ایران به شبکه شهرهای سالم جهان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه پروژه شهر سالم یک رویکرد و یک برنامه جامع و تداوم یک جنبش جهانی برای رسیدن به توسعه سلامت در ابعاد مختلف آن است خاطرنشان کرد: برنامه شهر سالم سهند از سال ۱۳۹۵ آغاز گردیده و به عنوان یک برنامه منسجم، سازمان یافته تلاش کرد تا از رهگذر اقدامات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به شاخص‌های توسعه و در یک کلمه توسعه پایدار با هدف کاهش فقر و نابرابری، عدالت اجتماعی و افزایش کیفیت زندگی برسد. رضی منش با اشاره به اینکه از زمان آغاز برنامه شهر سالم سهند که با مشارکت ۱۸ دستگاه اجرایی، ۶ تشکل مردم نهاد همراه بوده اقدامات سهند به صورت مستمر توسط مسئولان و کارشناسان برجسته سازمان بهداشت جهانی مورد ارزیابی قرار گرفته است افزود: آخرین ارزیابی و جمع بندی اقدامات برنامه شهر سالم سهند در خرداد ماه سال جاری انجام گرفت و خوشبختانه تلاش خستگی ناپذیر تمامی عوامل دخیل در برنامه شهر سالم به ثمر نشست و سهند به شبکه شهرهای سالم جهان ملحق گردید و افتخاری بزرگ برای کشور عزیزمان رقم خورد. فرماندار و ناظر عالی برنامه شهر سالم سهند از صدور گواهی الحاق سهند به جوامع سالم جهان توسط سازمان بهداشت جهانی خبر داد و افزود: مراسم اعطای گواهی الحاق شهر جدید سهند به عنوان پانزدهمین شهر سالم جهان طی روزهای آتی در تهران با حضور وزیر بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان برگزار خواهد شد. ناظر عالی برنامه شهر سالم سهند با تشریح برنامه‌های مراسم اعطای گواهی الحاق شهر سهند به جمع شهرهای سالم جهان در محل وزارت بهداشت گفت: مراسم به صورت ویدئو کنفرانس با سازمان بهداشت جهانی آغاز خواهد شد و در این مراسم وزیر بهداشت و درمان کشورمان و فرماندار شهرستان اسکو سخنرانی خواهند نمود. فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه اجرای این برنامه نتیجه یک کار جمعی و تلاش همه دست اندرکاران از جمله دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دبیرخانه‌های علمی و اجرایی، کمیته‌های تخصصی، سازمان‌های مردم نهاد و در یک جمله نتیجه همدلی مردم و مسئولان سهند است افزود: بر خود وظیفه میدانم این موفقیت ارزشمند را خدمت جناب آقای دکتر پورمحمدی، استاندار فرهیخته استان و رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی تبریز که با حمایت‌های ویژه زمینه این موفقیت را مهیا نمودند تبریک عرض نموده و مراتب تقدیر و تشکر خود را ابراز نمایم. کد خبر 5275938

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار شهرستان اسکو شهر جدید سهند اسکو ویروس کرونا شورای شهر واکسن کرونا بوشهر ماه محرم آمار کرونا محرم 1400 شیوع کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسیناسیون ایلام برنامه شهر سالم سهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند

 سعیدی در نشست شورای مسکن شهرستان اسکو با اشاره به اینکه ۲۳هزار و ۵۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند در حال اجراست گفت: ۳۲۴ قطعه زمین مسکونی برای تحقق طرح حمایت از جوانی جمعیت به زوج‌های جوان در این شهر اختصاص یافت.

فیروزی فرماندار شهرستان اسکو هم بر لزوم بهسازی و مقاوم سازی اماکن روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: در راستای بهره مندی روستاییان از تسهیلات مقاوم سازی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان وام کم بهره برای هر واحد روستایی تخصیص داده شده و ضروری است دهیاران با تبلیغ و تشویق روستاییان از این فرصت در جهت مقاوم سازی بافت فرسوده روستایی استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد