Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@00:02:23 GMT

داماد هنجارشکن در فسا دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۰۹۵۵

داماد هنجارشکن در فسا دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

جلال کریمی روز شنبه به ایرنا گفت: متأسفانه با وجود هشدارها، تذکرات و کسب تعهد از داماد، باز هم فرد خاطی اقدام به برگزاری مراسم عروسی در وضعیت قرمز بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در منزل نمود که با دستور دادستان شهرستان و توسط نیروی انتظامی بازداشت شد.

وی اضافه کرد: وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان فسا بسیار وخیم و رو به افزایش است به طوری که ۵۲ درصد از تست های کرونا در فسا مثبت هستند و ظرفیت بخش کووید۱۹ بیمارستان ولیعصر(عج) نیز تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر جلال کریمی تاکید کرد: تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی، رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون عمومی است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهرستان فسا ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی و رصد‌های اطلاعاتی در خصوص فعالیت غیرمجاز در حوزه تولید و توزیع کپسول‌های موسوم به ترک اعتیاد عوامل شناسایی و دستگیر شدند.

فیاض فر بیان کرد: در روز جاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با ورود به محل فعالیت فرد قریب به چهار هزار عدد قرص متادون، مقادیر قابل توجهی از قرص‌های مسکن و کپسول‌های خالی دارویی کشف کردند.

او افزود: متهم بدون هرگونه تحصیلات و دانش مربوطه، با پودر کردن و مخلوط کردن تعدادی قرص از جمله ماده مخدر متادون که وابستگی و اعتیاد شدیدتری از اکثر موادمخدر سنتی و صنعتی دارد، آنها را در کپسول‌های خالی ریخته و با مبالغ گزاف و در قالب نسخه اقدام به فروش به متقاضیان ترک اعتیاد نموده است. 

فیاض فر گفت: در همین راستا متهم پس از تفهیم اتهام با قرار تأمین متناسب راهی بازداشتگاه شد و رابطین وی در سایر شهرستان‌ها نیز شناسایی شدند که مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

 او بیان کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی نگهداری دارو‌ها و عدم اطلاع از نوع ترکیبات دارویی، عوارض احتمالی آن در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز