Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@19:07:13 GMT

افشای مشخصات کامل گوشی گلکسی زد فلیپ ۳

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۱۲۵۳

افشای مشخصات کامل گوشی گلکسی زد فلیپ ۳

فرارو- در آستانه رویداد مهم Samsung Unpacked که قرار است در تاریخ 11 اگوست (20 مرداد ماه) برگزار شود و در آن جدیدترین محصولات سامسونگ از جمله گوشی تاشو پرچمدار Galaxy Z Flip 3 به صورت رسمی معرفی شود، بروشور رسمی این گوشی به بیرون درز کرده که حاوی مشخصات کامل این گوشی جدید است.

به گزارش فرارو، جدیدترین رویداد مهم سامسونگ آنپکد Samsung Unpacked قرار است در تاریخ 11 اگوست (20 مرداد ماه) به طور رسمی برگزار شود و ما بر اساس گزارش های قبلی می دانیم که یکی از محصولاتی که سامسونگ قرار است در این رویداد معرفی کند، گوشی تاشو و پرچمدار Samsung Galaxy Z Flip 3 5G است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تاکنون اطلاعات افشاشده زیادی درباره این گوشی تاشو را در اخبار مشاهده کردیم که حاکی از مشخصات، طراحی و حتی اکسسوری های این تلفن همراه بود اما اکنون و در یک درز اطلاعات جدید، کل برگه مشخصات همراه با تصاویر بروشور این تلفن به صورت آنلاین منتشر شده است.

مشخصات و تصاویر بروشور Samsung Galaxy Z Flip 3

سامسونگ Galaxy Z Flip 3 دارای طراحی مشابه با مدل قبلی Galaxy Z Flip 2 خواهد بود و دارای صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچی با رزولوشن 2640 در 1080 پیکسل و نرخ تجدید متغیر 120 هرتز خواهد بود. این یک پنل Super AMOLED با حاشیه های نازک خواهد بود که از محافظ Corning Gorilla Glass Victus پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین به یک صفحه نمایش بزرگتر 1.9 اینچی ثانویه نسبت به صفحه 1.1 اینچی در Galaxy Z Flip 2 مجهز است. صفحه نمایش ثانویه دارای وضوح 512 در 260 پیکسل خواهد بود. گفته می شود که این صفحه نمایش ثانویه برای نگاهی سریع به اعلان ها و برای کنترل موسیقی و تماس ها مفید است.

تصاویر بروشور تأیید می کنند که این گوشی تاشو دارای تنظیمات دوربین دوگانه عقب است. یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 وجود خواهد داشت. در جلو، این گوشی تاشو دارای سنسور دوربین 10 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی است. انتظار می رود این تلفن هوشمند دارای پشتیبانی OIS برای فیلم های ثابت باشد. این دستگاه قادر به ضبط ویدئوهای با کیفیت بالا مشابه Galaxy Z Fold 3 است.

این تلفن هوشمند مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon 888 با 8 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد بود. یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی و بی سیم نیز در این گوشی تعبیه شده است. به لطف تصاویر بروشور رسمی، اکنون تأیید شده است که Galaxy Z Flip 3 دارای مقاومت IPX8 در برابر آب خواهد بود. از نظر امنیت نیز، اسکنر اثر انگشت و گزینه تشخیص چهره روی این گوشی هوشمند نصب شده است.

گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Flip 3 در سه رنگ فانتوم مشکی، اسطوخدوس و کرم عرضه می شود. انتظار می رود این گوشی پرچمدار تاشو با قیمت اولیه 1099 یورو (1229 دلار آمریکا) برای پیکربندی 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه شود. گذشته از قیمت جهانی، این تلفن همچنین برای پیش خرید در کشور هند آماده عرضه شده است.

منبع: Gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 صفحه نمایش گوشی تاشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: در بازدید کارشناسان بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی از واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان مقدار یک تن مواد غذایی فاسد و غیر مجاز، جمع آوری شد و همزمان با هفته زمین پاک با همکاری شهرداری فیروزه در جایگاه دفن زباله معدوم سازی شد.

محبوبه مهماندوست افزود: این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته شامل انواع بیسکویت و کیک، نوشابه و نوشیدنی‌های گازدار، انواع شیرینی، شکلات و تنقلات فاقد مشخصات بهداشتی بوده است.

وی حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی عنوان کرد گفت: با واحد‌های صنفی متخلف برخورد جدی، قاطع و قانونی می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه  تاریخ تولید وانقضا، مجوز و پروانه ساخت وزارت بهداشت، آدرس کارخانه، نام محصول و مواد تشکیل‌دهنده، رعایت شرایط نگه داری بهداشتی را به‌عنوان شش مشخصه اصلی مواد غذایی برشمرد وافزود: مردم هنگام خرید مواد غذایی به این مشخصات دقت کرده و تخلفات احتمالی را به بازرسان شبکه بهداشت و درمان فیروزه و یا به شماره ۱۹۰ سامانه ارتباط مردمی وزارت بهداشت گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟