Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@20:20:09 GMT

شماره 10 لیونل مسی در بارسا بایگانی می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۱۲۸۰

شماره 10 لیونل مسی در بارسا بایگانی می شود؟

ممفیس دیپای و سرخیو آگوئرو حاضر نشدند پیراهن شماره 10 لیونل مسی را انتخاب کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا خود را برای بازی فردا برابر یوونتوس در جام خوان گامپر مهیا می کند. دیداری که بدون لیونل مسی به انجام می رسد و و فوق ستاره آرژانتینی دیگر پیراهن بارسا را به تن نخواهد کرد.

 

 

 

 

به نظر می رسد پیراهن شماره 10 لیونل مسی حداقل در کوتاه مدت به بازیکنی نخواهد رسید و برخی منابع معتقدند بارسلونا این شماره را بایگانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا در شرایطی فردا به مصاف یاران رونالدو می رود که امروز اعلام شد ممفیس دیپای پیراهن شماره 9 را به تن می کند و مارتین برایثویت از این فصل به جای 9، شماره 12 خواهد پوشید. سرخیو آگوئرو نیز پیراهن شماره 19 را انتخاب کرده است.

 

 

 

 

هر دو بازیکن در لیون و سیتی شماره 10 را به تن داشتند ولی به احترام لیونل مسی حاضر نشدند در بارسا پیراهن شماره 10 را انتخاب کنند.

شماره 6 و 17 نیز به ریکی پویج و آنسو فاتی رسید.

 

آنسو فاتی سرخیو آگوئرو بارسلونا ممفیس دیپای لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنسو فاتی سرخیو آگوئرو بارسلونا ممفیس دیپای لیونل مسی پیراهن شماره لیونل مسی شماره 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا برنامه‌ای برای تغییر نظر ژاوی ندارد

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا اعلام کرد که باید خود ژاوی درباره ماندن یا جدایی‌اش از تیم در تابستان پیش رو تصمیم بگیرد و باشگاه هیچ برنامه‌ای برای تغییر نظر او ندارد.

به گزارش ایسنا، ژاوی چند هفته پیش بعد از نتایج کابوس‌واری که آبی‌اناری‌ها کسب کردند اعلام کرد که در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد. این تصمیم ژاوی باعث شد تا بارسلونا به‌کلی متحول شود و نتایج خوبی را در هفته‌های اخیر به دست آورد. حال که بارسلونا متحول شده است، بسیاری بر این باورند که ژاوی تغییر نظر خواهد داد و در آبی‌اناری‌ها باقی خواهد ماند.

به نوشته اسپورت، دکو، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، درباره تلاش برای تجدید نظر ژاوی گفت: آرامش در تیم باعث تغییر در نتایج شده است. ما با ژاوی صحبت کرده‌ایم. این یک موضوع شخصی است و به خود سرمربی بستگی دارد. قرار شده است تا پایان تصمیمی گرفته نشود و بیشتر از این نمی‌توانم توضیح دهم.

او ادامه داد:  روی بازی‌های باقیمانده تمرکز کرده‌ایم و این چیزی است که خود ژاوی هم می‌خواهد. آنچه روشن است این است که نتایج تیم تغییر کرده است. تا الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ برنامه‌ای برای قانع‌کردن ژاوی در راستای ماندن در تیم وجود ندارد. اگر چیز جدیدی باشد آن را علنی می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | به آتش کشیدن پیراهن عثمان دمبله توسط هواداران بارسلونا!
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟
  • پایان 5 سال تلخِ بارسلونا در چمپیونز لیگ
  • بارسا برنامه‌ای برای تغییر نظر ژاوی ندارد