Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر احسانی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان ۲ بخش عفونی پیش بینی شده که ۳۴ نفر در این بخشها تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر روند گسترش بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان به روزهای اوج خود رسیده است از این رو  با برگزارکنندگان تجمع ها در این منطقه به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا تمامی مراسم عروسی، عزا و سایر تجمع ها حتی در منازل ممنوع است و در صورت رعایت نکردن این مصوبه با برگزارکنندگان اینگونه مجالس برابر دستور دادستانی برخورد خواهد شد.

وی افزود: تمامی ورزشهایی که در فضاهای سرپوشیده برگزار می شوند، بوستانها، شهربازی و مراکزی که منجر به تجمع شود تا اعلام بهبود وضعیت، تعطیل هستند و بازگشایی نخواهند شد.

احسانی ادامه داد: از تمامی علمای شیعه و اهل سنت شهرستان می‌خواهیم با تریبونی که در دست دارند نسبت به اوضاع خطرناک این بیماری اطلاع رسانی کنند و از مردم بخواهند همچون ماههای گذشته با دستگاههای متولی همکاری کنند تا بتوانیم این ویروس را شکست داده و به روزهای خوب گذشته بازگردیم.

وی گفت: هم اکنون نتایج آزمایشهای بیش از ۵۰ درصد بیماران مشکوک به ابتلا به کرونا در این شهرستان مثبت اعلام می شود و اگر مردم نکات بهداشتی را رعایت نکنند طی چند روز آینده با مشکلات بسیار مواجه خواهیم شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد با بیان اینکه تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان نسبت به ۲ هفته گذشته سه برابر شده است افزود: در حال حاضر روزانه سه تا پنج نفر از بیماران مبتلا به این ویروس در این شهرستان بستری می شوند.

وی ادامه داد: هم اکنون حال پنج نفر از بیماران بستری شده در بیمارستان شهر تایباد وخیم است و در حال حاضر روزانه ۲۰ بیمار کرونایی در این شهرستان شناسایی می‌شوند.

احسانی گفت: در حال حاضر ۶ مرکز شهری و روستایی تزریق واکسن کرونا در این شهرستان فعال هستند و به بیش از ۷۰ درصد جامعه هدف این منطقه واکسن تزریق شده است.

شهرستان ۱۳۸ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تایباد ویروس کرونا واکسن کووید 19 فاصله گذاری اجتماعی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد ویروس کرونا واکسن کووید 19 تایباد ویروس کرونا واکسن کووید 19 فاصله گذاری اجتماعی حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ طرح محوری خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برای مناطق عشایری

مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی از اجرای ۵ طرح محوری در سال جدید برای حمایت و توانمندسازی مناطق عشایری استان خبر داد. - اخبار استانها -

محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خواف در حاشیه بازدید از مناطق عشایری این شهرستان گفت: ساماندهی به دام داشتی و پرواربندی، توسعه صنایع دستی، توسعه کشت و برداشت گیاهان دارویی، گردشگری جامعه محور و توسعه شترداری از جمله طرح‌های محوری خواهد بود.

وی در خصوص حمایت از دام عشایر به عنوان سرمایه اصلی این قشر بیان کرد: در سال گذشته، 45 هزار تن انواع نهاده دامی تأمین و در بین عشایر استان برای تألیف دام توزیع شده است.

جعفری با بیان اینکه از این مقدار، 19 هزار تن به صورت مدت دار و در بازه‌های 5 تا 6ماهه در طول سال توزیع شده، افزود: استان خراسان رضوی دارای 8 هزار و 200 خانوار عشایری است که در مجموع 936 هزار واحد دامی در سطح 17 شهرستان استان دارند.

مدیرکل امور عشایری استان در ادامه به نقش عشایر در پرورش شتر در استان اشاره کرد و گفت: 5 هزار و 100 نفر معادل 60 درصد شتر استان خراسان رضوی در اختیار عشایر است.

وی شهرستان مرزی خواف را با 1516 خانوار و حدود 6400 نفر، دارای بیشترین جمعیت شتردار در استان خراسان رضوی دانست.

انتهای پیام/282

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • وزش باد وضعیت جوی خراسان رضوی را ناپایدار می‌کند
  • ۵ طرح محوری خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ برای مناطق عشایری
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • خطر تعطیلی مرکز دیالیز بیمارستان شهدای آبیک+ فیلم
  • وضعیت صنایع لبنی در خراسان رضوی
  • ۲۲ میلیون مترمکعب آب در تایباد و باخرز خراسان رضوی صرفه‌جویی شد
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی
  • اهدای دستگاه الکتروکاردیوگراف به مرکز بهداشت تایباد