Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:14:43 GMT

تشکیل بانک اطلاعاتی مداحان گیلان/ پیگیر بیمه هستیم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۱۹۰۱

تشکیل بانک اطلاعاتی مداحان گیلان/ پیگیر بیمه هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نظامعلی عصر شنبه در همایش ستایشگران و مداحان استان گیلان با اشاره به راه اندازی مجمع الذاکرین در شهرستان‌ها، گفت: توزیع بسته‌های معیشتی، تشکیل شورای اندیشه ورز مداحان و برگزاری جلسات مستمر جهت تعیین تکلیف وضعیت معیشتی و بیمه مداحان از جمله اقدامات کانون جهت خدمت رسانی به جامعه مداحان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کانون مداحان استان گیلان با بیان اینکه فعلاً هیچ سهمیه‌ای برای بیمه مداحان در نظر گرفته نشده است، بیان کرد: در حال حاضر بودجه‌ای برای این منظور وجود ندارد اما طی جلساتی با نمایندگان مجلس این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اولین مسابقه حضرت فاطمه زهرا (س) برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار شد که مورد توجه عموم نیز قرار گرفت و حدود ۱۰۰ اثر به این مسابقه ارسال شد.

نظامعلی با اشاره به ضرورت ساماندهی و رسیدگی به وضعیت مداحان پیشکسوت، اظهار کرد: برخی از پیر غلامان حسینی، به دلیل کهولت سن، بیماری و عدم توانایی برای شرکت در مراسم‌ها وضعیت معیشتی مطلوبی ندارند.

وی با اشاره به تشکیل بانک اطلاعات مداحان استان گیلان، عنوان کرد: تکمیل فرم اطلاعاتی مربوط به مداحان و ارسال نمونه کار توسط آنها به کانون، در جذب و بکارگیری آنها در مراسم مؤثر است.

رئیس کانون مداحان گیلان با اشاره به ساخت مستند برای پیر غلامان حسینی استان، افزود: بخشی از این مستند ساخته شده و مراحل پایانی خود را می‌گذراند و قرار است چنین مستندی برای همه شهرستان‌ها ساخته شود.

کد خبر 5276026

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون مداحان استان گیلان محرم 1400 ویروس کرونا شورای شهر ماه محرم واکسن کرونا بوشهر محرم 1400 آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز

ایسنا/گیلان مدیر مخابرات منطقه گیلان از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ورود مهمانان و مسافران نوروزی به استان خبر داد.

یداله حسنی ۸ فروردین در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: از آغاز سال جدید و فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و ورود مسافران عزیز در استان، تمهیدات لازم در مخابرات منطقه گیلان اندیشیده شد و تیم‌های فنی، پشتیبانی و نگهداری  مخابرات گیلان در آماده باش کامل قرار گرفتند و نتیجه این اقدامات رفع سریع اختلالات، پوشش حداکثری و پایداری شبکه ارتباطی در استان به‌ویژه در زمان  بارندگی‌های شدید و وزش باد در برخی نقاط را داشتیم.

مدیر مخابرات منطقه گیلان افزود: اختلالات عمده و تاثیرگذاری از آغاز سال ۱۴۰۳ تاکنون نداشتیم و در بعضی از سایت‌های تلفن همراه و ایستگاه اگر قطعی داشتیم که با تلاش همکاران در کمترین زمان ممکن، قطعی‌ها رفع و در حال حاضر وضعیت شبکه ارتباطی استان پایدار است.

مدیر مخابرات منطقه گیلان با بیان اینکه وضعیت شبکه و سایت‌های ارتباطی استان به صورت لحظه‌ای مانیتور و رصد می‌شود، از آماده باش کامل تیم‌های پشتیبانی ارتباطی و مدیریت بحران در این بخش تا پایان تعطیلات نوروزی و شرایط جوی و بارش‌های بهاری در استان خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار مداحان و شعرای آیینی با امام جمعه شهرکرد
  • نقش مردم در بهبود وضعیت اقتصادی مهم و اثرگذار است
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • رفع مشکل آب شرب رودسر تا ۳ ماه آینده
  • اصلاح رفتار ترافیکی را از خودمان شروع کنیم/ فراکسیون ایمنی راه ها تشکیل شود
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • تشکیل پرونده برای سه واحد متخلف در بوکان