Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@23:08:21 GMT

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۲۱۶۲

یک معامله‌گر باسابقه بر این باور است که ممکن است طی دو تا سه هفته آینده شاهد رشد قیمت بیت کوین در بازار جهانی باشیم، اما در عین حال امکان پایین آمدن قیمت این ارز مجازی همچنان وجود دارد. ناطقان: به نقل از بیزینس اینسایدر، میشل بوتروس، با سابقه 15 ساله فعالیت در کارگزاری‌های مالی می‌گوید: ممکن است، قیمت بیت کوین طی دو تا سه هفته آینده به 45 هزار دلار هم برسد، اما پس از آن به بازه 32 تا 35 هزار دلاری سقوط خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بوتروس معتقد است که معامله گران بیت کوین نباید خیلی هم خوشحال شوند چراکه وی معتقد است ممکن است، شاهد تکرار نمودار قیمت بیت کوین که در تابستان 2018 رخ داد باشیم.

وی برای کوتاه مدت رشد قیمت بیت کوین و سپس افت آن را پیش بینی کرده است.

این کارشناس معتقد است که احتمالا شاهد یک اصلاح در قیمت بیت کوین خواهیم بود، اما برای ژانویه سال 2022 می‌گوید که قیمت بیت کوین از 45 هزار دلار عبور کرده و به سمت قیمت‌های بالاتر خواهد رفت.

بوتروس می‌گوید: اگرچه اکثر ارزهای مجازی روند قیمتی بیت کوین را دنبال می‌کنند، اما برخی توکن‌ها عملکرد بهتری داشته و برخی هم افت قابل توجهی داشته‌اند.

وی برای اتریوم هم پیش بینی مشابهی کرده و می‌گوید ممکن است تا 3300 دلار بالا رود.

بوتروس افزود: ممکن است طی چند روز آینده شاهد ورود قیمت اتریوم به 3300 تا 3350 دلار باشیم. منبع: فارس برچسب ها: پیش بیتی ، قیمت ، بیت کوین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیش بیتی قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی‌ نفت ۱۰۰ دلاری با حمله رژیم صهیونیستی به ایران

ترس از گسترش جنگ در خاورمیانه به دنبال پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی باعث شده برخی بانک‌ها پیش بینی خود از قیمت این کالا در کوتاه مدت را افزایش دهند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی مخاطرات ژئوپلیتیکی در بازار نفت را در کوتاه مدت افزایش داده و باعث شده برخی بانک‌ها پیش بینی خود از قیمت این کالا را افزایش دهند.

ایران در آخرین ساعات روز شنبه 300 پهپاد و موشک، به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به سفارتخانه این کشور در سوریه در اول آوریل، به سمت رژیم صهیونیستی شلیک کرد که ترس از گسترش جنگ در خاورمیانه را افزایش داده است.

بانک سیتی در روز دوشنبه پیش بینی خود از قیمت نفت در کوتاه مدت را تا 88 دلار در هر بشکه افزایش داد، در حالی که قبلاً 80 دلار اعلام کرده بود. این بانک اعلام کرد در صورت ادامه درگیری بین ایران و رژیم صهیونیستی قیمت نفت می‌تواند به 100 دلار در هر بشکه برسد.

قیمت جهانی نفت امروز 1403/01/28 |برنت 90 دلار و 72 سنت شدافزایش تولید و قیمت نفت ایران در سومین ماه 2024


به علاوه تحلیلگران این بانک عقیده دارند آرام شدن تنش‌ها قیمت نفت را به سرعت تا 70 دلار یا بین 80 تا 85 دلار در هر بشکه پایین می‌آورد.

طبق گفته دو وزیر ارشد رژیم صهیونیستی، پاسخ به ایران قریب الوقوع نخواهد بود و به تنهایی انجام نمی‌شود.

بانک فرانسوی سوسیت جنرال پیش‌بینی می‌کند قیمت نفت برنت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به 91 دلار و قیمت نفت آمریکا به 87.5 دلار در هر بشکه برسد. این بانک متوسط قیمت نفت برنت را در سال جاری میلادی 86.8 و نفت آمریکا را 83.3 دلار در هر بشکه تخمین می‌زند.

این بانک اعلام کرد رویارویی مستقیم آمریکا و ایران می‌تواند قیمت نفت را تا بیش از 140 دلار در هر بشکه افزایش دهد.

انگلیس، فرانسه، آلمان و رئیس سیاست خارجه اتحادیه اروپا به همراه آمریکا و سازمان ملل خواستار خویشتن‌داری از سوی ایران و رژیم صهیونیستی شده‌اند.

بانک سرمایه گذاری جی‌پی مورگان طی یادداشتی اعلام کرد قیمت نفت تا حد زیادی به پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی به ایران بستگی دارد. این بانک انتظار دارد قیمت نفت در ماه مه در سطح 90 دلار در هر بشکه باقی بماند.

تحلیلگران کپلر عقیده دارند اگر عرضه نفت به طرز غیر منتظره‌ای مختل شود، تولید نفت کاهش یابد و زیرساخت‌های انرژی روسیه همچنان مورد حمله پهپادهای اوکراین قرار داشته باشند، قیمت نفت از کنترل خارج شده و به 100 دلار در هر بشکه می‌رسد.
انتهای پیام/22

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی طلا و سکه؛ آینده طلا درخشان‌تر می‌شود
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد
  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • بازار رمزارز‌ها / پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
  • سرمایه‌گذاری بلندمدت و ویژگی‌های آن در بازار کریپتو
  • قیمت بیت کوین امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۸ فروردين
  • پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
  • پیش‌بینی‌ نفت ۱۰۰ دلاری با حمله رژیم صهیونیستی به ایران