Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر شما هم دنبال خرید خودرو هستید و به علت مشکلات مالی راهی جز قسط‌بندی برایتان نمانده و به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید خودرو قسطی هستید، پیشتهاد میکنیم ادامه مطلب را از دست ندهید و تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

آیا شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو عاقلانه است؟

همه ما در همه زمینه‌ها کارشناس نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک واقعیت است که اگر نادیده گرفته شود متضرر خواهیم شد. در هنگام خرید خودرو نیز با افراد متعددی مشورت می‌کنیم، ممکن است شما را از خرید قسطی خودرو نهی کنند به این بهانه که همان مبلغ اقساط را خودت کنار بگذار و سر سال به صورت نقدی خودروی دلخواهت را خریداری کن.

فروش اقساطی خودرو اگر از سوی مراکز معتبر ارائه شود یک فرصت استثنایی است که نباید از دستش داد. علتش را به شما خواهیم گفت. اقتصاد ایران بنا به دلایل متعددی دستخوش نوسانات متعددی است. این نوسانات در بازار خودرو نقش محوری ایفا می‌کند. تحریم‌ها، نوسان قیمت ارز، تعرفه‌های گمرکی، قیمت لوازم یدکی، حتی قیمت سوخت در قیمت نهایی خودرو تاثیر گذار است. بنابراین ما در شرایطی زندگی و تجارت می‌کنیم که قیمت اجناس، ملک، زمین و خودرو هرچه زمان می‌گذرد، گران‌تر می‌شوند، اما قدرت خرید مردم کم و کمتر می‌شود. در چنین شرایطی نمی‌توان به پس‌انداز دل بست و عاقلانه‌ترین روش، استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو است.

به کدام مراکز فروش اقساطی خودرو اعتماد کنیم؟

آگهی‌های فروش اقساطی مزدا ۳، فروش اقساطی دیگنیتی، فروش اقساطی ۲۰۷ اتومات پانوراما و...روزانه در شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌های خبری و تخصصی خودرو و حتی بعضا در جراید و بیلبوردهای شهری به چشم می‌خورد، اما آیا همه آن‌ها معتبرند؟ مسلما خیر! با ما باشید تا به شما بگوییم برای خرید خودرو قسطی به کدام مجموعه‌ها اعتماد کنید.

فروش اقساطی خودرو از سوی هر مرکزی که در دستور کار قرار گرفته است، باید با تعهداتی همراه باشد. به عنوان مثال مجموعه فروشنده قسطی خودرو باید تعهد بدهد که پس از دریافت پیش قسط، خودرو را آنی به خریدار تحویل دهد. هم چنین باید بر مبنای پیش پرداخت دریافتی که معمولا رقمی معادل نصف بهای کلی خودرو است، سند سه دانگ خودرو را به نام خریدار بزند. به علاوه مجموعه‌ای که طرح فروش خودرو قسطی ارائه می‌کند اگر به فکر رضایت مشتری و احساس آرامش او باشد، رقم اقساط و بازه زمانی بازپرداخت را با توجه به توان مالی وی تنظیم می‌نماید.

فرنام خودرو، نامی آشنا برای فروش اقساطی خودرو

پیشنهاد ما برای خرید انواع خودروهای داخلی و وارداتی به شکل قسطی، مراجعه به فرنام خودرو و استفاده از طرح‌های ویژه این مجموعه با شرایط استثنایی است.

فروش اقساطی مزدا ۳، فروش اقساطی دیگنیتی، فرووش اقساطی ۲۰۷ اتومات پانوراما و دیگر خودروهای لوکس و پرطرفدار توسط فرنام خودرو در حال انجام است و شما تنها با یک تماس قادر خواهید بود تا از جزییات طرح‌ها مطلع شوید.

فرنام خودرو به تمامی پیش شرط‌های لازم برای یک معامله برد برد در خرید قسطی خودرو اعم از تحویل فوری خودرو، ثبت سند به نام خریدار و تنظیم میزان اقساط با توان مالی مشتری، مقید و متعهد بوده و مشتری مداری را همواره اصل اساسی فعالیت حرفه‌ای خود قرار داده است.

فروش اقساطی مزدا ۳

فروش اقساطی مزدا ۳ یکی از طرح‌های ویژه فرنام خودرو است. علاقمندان به این خودروی ژاپنی می توانند نسخه مونتاژ شده آن توسط بهمن موتور را با شرایط ویژه از فرنام خودرو خریداری نمایند. مزدا ۳ با موتور ۴ سیلندره ۱۶ سوپاپه  که ۲۰۰۰ سی سی حجم آن است، در ۹‌۲ ثانیه به شتاب می‌رسد. ۱۴۵ اسب بخار قدرت موتور و ۱۸۷ نیوتن متر گشتاور آن اندازه‌گیری شده است. حداکثر سرعت مزدا ۳ را ۲۱۰ کیومتر بر ساعت اعلام کرده اند.

فروش اقساطی مزدا ۳، فرصت خرید خودرویی زیبا، اسپرت، پر قدرت و ایمن را با شما می‌دهد که میزان سوخت ترکیبی آن ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و استاندار آلایندگی آن یورو ۴ محاسبه گردیده است.

فروش اقساطی دیگنیتی

فروش اقساطی دیگنیتی، یکی دیگر از خدمات ارزنده مجموعه فرنام خودرو است. بهمن موتور از سال ۱۳۹۹ تولید این خودرو را با داخلی سازی ۲۰ درصد آغاز کرد و چند صباحی است که یکی از محصولات استراتژیک خود را به جاده‌های ایران فرستاده است. کراس اوور متوسط دیگنیتی که اصالتا چینی و محصول دانگ فنگ است، با استانداردهای روز اروپا در ایران تولید شده و در دو تیپ پرایم و پرستیژ عرضه گردیده است.

فروش اقساطی خودرو دیگنیتی در حال حاضر از سوی شرکت مونتاژ کننده وجود ندارد و تعداد مراکز معتبری که این خودروی محبوب را با شرایط ویژه و به طور قسطی عرضه کنند، بسیار محدود هستند.

فروش اقساطی دیگنیتی که توسط فرنام خودرو آغاز شده است، امکان سواری گرفتن از خودرویی را به شما می‌دهد که حجم موتور آن ۲ لیتری توربوشارژ است، قدرت تقریبی آن ۲۲۷ بخار و گشتاور آن ۳۵۵ نیوتن متر اندازه گیری شده است. مصرف سوخت ترکیبی دیگنیتی ۷.۳ لیتر اعلام شده و استاندارد آلایندگی آن یورو ۵ است.

فروش اقساطی ۲۰۷ اتومات پانوراما

فروش اقساطی ۲۰۷ اتومات پانوراما فرصت خرید یکی از محبوب‌ترین محصولات ایران‌ خودرو را به شما خواهید بخشید. ۲۰۷ اتومات پانوراما با موتوری به حجم ۱۵۸۷ سی سی،  ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور دارد. این خودرو تنها در ۱۲.۶ ثانیه به حداکثر شتاب و سرعت یعنی ۱۹۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

فروش اقساطی ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما که از سوی فرنام خودرو برای هموطنان سراسر کشور میسر شده است، خودرویی را در اختیار شما قرار می‌دهد که مجهز به ایربگ راننده و سرنشین، سیستم تهویه اتومات، آینه‌های جانبی برقی، کروز کنترل و سقف شیشه‌ای است.

سخن پایانی...

فروش اقساطی خودرو را اگر از مجموعه‌های معتبر و باسابقه‌ای چون فرنام خودرو پیگیری نمایید، تجربه یک معامله آسان با کمترین فشار مالی و لذتبخش را در کارنامه زندگی خود ثبت خواهید نمود. چنانچه قصد استفاده از طرح‌های فروش اقساطی مزدا ۳، فروش اقساطی دیگنیتی و یا فروش اقساطی ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما را دارید، همینک گوشی تلفن را بردارید و برای اطلاع از چگونگی شرکت در طرح‌ها با کارشناسان زبده فرنام خودرو تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فرنام خودرو: https://farnamkhodro.com/

کد خبر 619402

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فروش اقساطی خودرو فرنام خودرو خرید خودرو طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها اقساطی فروش رفتند

به گزارش "ورزش سه"، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی دقایقی پیش در یک برنامه تلویزیونی حضور یافت و در مورد واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال صحبت کرد: امروز ۸۵ درصد سهام دو باشگاه پر طرفدار و مردمی استقلال و پرسپولیس در فرابورس به بخش غیر دولتی واگذار شد. دولت سیزدهم زمانی بر سر کار آمد که این ۲ باشگاه دچار محرومیت‌هایی شده بودند؛ در سال ۱۴۰۰ ستادی به عنوان ستاد واگذاری بین وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی و سازمان بورسی تشکیل شد و در اسفند ماه همان سال اولین گام برداشته شد؛ این در حالی بود که سه دولت قبل در این زمینه ناکام بودند.

او با اشاره به جزئیات این واگذاری عنوان کرد: در دولت سیزدهم بورسی شدن دو باشگاه از محل افزایش سرمایه بدون حق‌تقدم انجام و در سال ۱۴۰۱ تلاش شد تا از طریق عرضه به بخش‌های خصوصی و تعاونی فرایند مالکیت این دو باشگاه حل و فصل شود که از سوی بخش تعاونی و خصوصی اقبال نشد. تلاش دولت بر این بود تا مساله اتحاد مالکیت و بحث مدیریت و انضباط مالی را بتواند حل و فصل کند.

وزیر اقتصاد در مورد الزام ای اف سی توضیح داد: همزمان مساله جریمه آسیایی، فرصت اصلاح اقتصادی و مالی و مدیریت این ۲ باشگاه را فراهم کرد. در پایان سال ۱۴۰۲ تلاش شد تا از طریق کنسرسیومی از بانک‌های غیر دولتی و صنایع پتروشیمی این مساله حل و فصل شود که این اتفاق امروز در فرابورس محقق شد. طبق اطلاعاتی که در فرابورس قرار دادند ارزش نهایی سهام این دو باشگاه اعلام و با ارزش ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای استقلال و ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پرسپولیس نهایی شد.

او در پایان گفت: با توجه به اینکه ۱۰ درصد معامله باید به عنوان نقدی و ۹۰ درصد اقساطی صورت می‌گرفت، امروز بخش نقدی قطعی شد و اقساط طی مهلت‌های ۶ ماهه به کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی اعلام شده است. روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت ماه) با حضور وزیر ورزش و جوانان برنامه‌ای در این زمینه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها اقساطی فروش رفتند
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق