Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در جهرم در حمایت از طرح ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی اظهار داشت: من اعتقاد دارم که نیروی انسانی مهمترین سرمایه جوامع است، با وجود پیشرفت تکنولوژی باز نیروی انسانی حرف اول را میزند.

وی افزود: اگر ما تلاش کنیم در سازمان‌ها و دستگاه‌ها نیروهای انسانی انگیزه شان و اعتمادشان را به شرایط آینده افرایش دهیم، طبیعی است که بهره وری بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گفت: بسیاری از نیروها شرکتی یا قراردادی هستند که آینده مبهمی دارند به همین نسبت هم می‌تواند در روند کارها و بهره‌وری تاثیر آنچنان که دلخواه است نداشته باشند، باید تلاش کرده تا وضعیت این افراد را به شرایط مطلوبی پیدا کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس بیان داشت: در همین راستا در کنار این عزیزان خواهیم بود با کمک همکارانم در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد تا شرایط به نفع این نیروهای شرکتی و قراردادی تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انسانی جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری، صنعتی دوغارون تایباد گفت:همجواری افغانستان با گذرگاه دوغارون یک فرصت طلایی برای حضور فعالان اقتصادی این کشور همسایه در منطقه به شمار می رود که باید از این ظرفیت، در بخشهای مختلف نهایت استفاده را برد.

محسن پوراحمدی افزود : هم اکنون سرمایه گذران افغانستانی برای سرمایه گذاری و فعالیت در حوزه های معادن، توریسم درمانی، هتل‌داری، نفت و گاز در منطقه آزاد تجاری، صنعتی دوغارون اعلام آمادگی کرده اند.

او با اشاره به این که معبر زمینی دوغارون مهمترین پل ارتباطی ایران با برخی از کشورهای آسیای میانه است اظهار کرد: حضور در بازارهای جهانی از طریق افغانستان از مهمترین اهدافی است که با ایجاد منطقه آزاد تجاری، صنعتی دوغارون به دنبال آن هستیم که برای محقق شدن این مهم باید از همه ظرفیتهای موجود استفاده کرد که این خود منجر به افزایش سطح مبادلات ایران با کشورهای همسایه خواهد شد.

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری، صنعتی دوغارون گفت: برای رسیدن به اهداف و برنامه های پیش بینی شده در منطقه دوغارون باید به دنبال تسهیلگری و روان‌سازی همه فعالیتهای اقتصادی آن ببود که خود، نقش زیادی در رفع موانع و مشکلات پیش رو دارد.

پوراحمدی افزود: ایجاد منطقه آزاد تجاری دوغارون و فراهم شدن زیرساختهای لازم در آن باید برای رونق اقتصاد و معیشت خانواده های مرزنشین مفید و سودمند باشد که نقش مرزنشینان در تامین امنیت پایدار مثال زدنی است.

وی با بیان این که محرومیت زدایی و توسعه مناطق محروم یکی از مهمترین اهداف دولت سیزدهم است اضافه کرد: شکوفایی مناطق مرزی و محروم یکی از مهمترین سیاستهای دولت سیزدهم است که ساکنان آن بتوانند از خدمات و امکانات متوازن دولت در همه بخشها استفاده کنند.

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری، صنعتی دوغارون گفت: همه مسئولان و دستگاههای متولی در حوزه ایجاد منطقه آزاد دوغارون به دنبال این هستند تا مردم خطه مرزی تایباد از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند و اثرات آن در بخشی از اقتصاد و تامین معیشت آنان دیده شود.

پور احمدی افزود: ایجاد منطقه آزاد تجاری، صنعتی دوغارون در سطح هشت هزار و ۷۰۰ هکتار پیش بینی شده که به منظور تسهیل و سرعت بخشیدن به شروع عملیات ساخت و ساز مرحله نخست آن هم اکنون فقط در ۲۵۷ هکتار در نظر گرفته شده که به دنبال شناسایی مشکلات و رفع آنها هستیم.

وی اضافه کرد: در ساخت مرحله نخست این منطقه حدود ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰ هزار نفر به طور غیرمستقیم در منطقه دوغارون مشغول به کار خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • سلاح معروف ایرانی این بار معادلات آفریقا را تغییر می‌دهد
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • ایران با کسی که به خاکش تعدی‌ کند مماشات نخواهد کرد
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • تلاش برای القای هیجان مثبت به بورس
  • سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش
  • مسأله حجاب و اهمیت همگرایی ملی
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه