Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان به مناسبت «روز خبرنگار» پیام تبریکی به پاسداشت زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر فعالان حوزه رسانه و خبرنگاری صادر کرد.

⁩به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛  متن پیام حشمت الله امان الهی بشرح ذیل است:

          به نام خدا

       ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

«سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد»تقارن خجسته و فرخنده عید سعید غدیرخم با «روز خبرنگار» فرصت مغتنمی است تا به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان لرستان صمیمانه ترین درودها و خالصانه ترین شادباش‌ها را به پاس تلاش های اصحاب رسانه، نثار خبرنگاران و روزنامه نگاران ارجمند و فرهیخته نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید، آحاد خبرنگاران و اعضای جامعه رسانه‌ای کشور،گوش و زبان جامعه اند؛ بینا، شنوا و گویا. ایشان نقش بسزایی در فرهنگ سازی دارند و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بدون فرهنگ سازی در زمینه های مختلف به‌ویژه عرصه ورزش ممکن نیست.از این‌رو همکاری تنگاتنگ و بالنده جامعه رسانه ای و ورزش ثمره‌های فراوانی در پیشرفت اقتصاد و صنعت ورزش کشور و تحقق جهش تولید در بر خواهد داشت.

 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  خبرنگار هم استانی شهید محمود صارمی و با آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیت روزافزون، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر به خصوص خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان که همواره یار و همراه ورزش استان در فرهنگ سازی و توسعه ورزش بوده اند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم

                  حشمت الله امان الهی

       مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیام تبریک روز خبرنگار مدیرکل ورزش وجوانان ورزش و جوانان روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است