Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دربسته اخبار انتظامی امروز می‌خوانیم.

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار

فرمانده انتظامی استان کرمان در پیامی فرا رسیدن روز "خبرنگار" را تبریک گفت.

متن پیام سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان بدین شرح است:

فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه که در تقویم به نام روز خبرنگار مزین شده فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به خبرنگاران و انسان‌های فرهیخته‌ای است که با نگرش عمیق به رخداد‌ها و به دنبال آن حفظ انسجام و آرامش عمومی به بیان حقایق می‌پردازند؛ خبرنگاران خاضعانه و بی ادعا همچون چراغی هدایت گر و متواضعانه با هدف روایت حقیقت، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و در راستای پاسداری و حراست از اندیشه‌ها از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان امروز را عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی نامیده اند و اهمیت فراوان اطلاع رسانی و نقش ارزنده و تاثیرگذار آن در دنیای کنونی در ارتقاء آگاهی‌های عمومی بر کسی پوشیده نیست. بدون شک خبرنگار به عنوان یکی از عوامل کلیدی و اطلاع رسانی، نقشی مهم، اساسی و محوری در این زمینه دارد.

اینجانب ضمن گرامی داشت هفدهم مردادماه؛ سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار از تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران به ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران رسانه‌های استان کرمان در ارتباط با اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع اخبار و رویداد‌های پلیس و سایر حوزه‌ها و تلاش‌های خستگی ناپذیر و ارزشمندشان قدردانی می‌کنم که انصافا شایسته بهترین تکریم‌ها هستند.

همپوشانی پلیس کرمان و البرز و کشف ۴۳۹ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی کار اطلاعاتی پلیس البرز و عملیات ضربتی پلیس بم خودروی پژو پارس حامل ۴۳۹ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله مواد مخدر از محدوده شهرستان بم مطلع و سریعا این موضوع را به پلیس این شهرستان اطلاع دادند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم بلافاصله به محور‌های مورد نظر عزیمت و در نهایت در محور نرماشیر-بم به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه راننده با سرعت زیاد و بدون توجه به ایست پلیس و با انجام حرکات خطرساز قصد فرار داشت، افزود: ماموران پس از تعقیب و گریز و شلیک دقیق به لاستیک خودرو مذکور، موفق به توقیف آن، دستگیری ۲ متهم و کشف ۳۹۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و ۴۶ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش شدند.

سردار ناظری در پایان با اشاره به کشف ۴۳۹ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر در این عملیات افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان جهت امنیت پایدار، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

پیکان وانت سرقتی و کشف ۱۱۶ کیلو حشیش

فرمانده انتظامی جیرفت از کشف یک دستگاه خودروی وانت پیکان سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازدید از این خودرو ماموران موفق به کشف ۱۱۶ کیلو و ۴۷۰ گرم حشیش شدند.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: ماموران این فرماندهی در هنگام گشت زنی در جاده بند سراجی در حاشیه شهر جیرفت یک دستگاه خودروی وانت پیکان را که فاقد راننده رها شده بود، رویت کردند.

او افزود: پس از استعلام از سامانه پلیس، مشخص شد این خودرو از حوزه کلانتری ۱۵ جیرفت به سرقت رفته که دربازدید از آن ماموران موفق به کشف ۱۱۶ کیلو و ۴۷۰ گرم حشیش شدند.

کشف محموله سنگین تریاک در بردسیر

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس و کشف ۳۷۲ کیلو گرم تریاک در شهرستان بردسیر خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بردسیر در اجرای طرح پاکسازی و با انجام اقدامات اطلاعاتی یک پژوپارس حامل مواد مخدر را در محور‌های اصلی شهرستان بردسیر شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

او افزود: راننده خودرو تحت تعقیب به محض مشاهده ماموران، با حرکت در مسیر خلاف جهت و با سرعت خطرناک قصد فرار از محاصره پلیس را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع عوامل انتظامی در یکی از مسیر‌های کوهستانی خودرو را رها و سرنشینان آن متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف ۳۷۲ کیلوگرم تریاک از خودروی مذکور بیان داشت: اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار دارد.

طرح پیشگیری سرقت از باغ های پسته در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از اجرای مرحله اول طرح پیشگیری از سرقت محصولات باغ های در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود خدادادنژاد گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرم سرقت محصولات کشاورزی باغ های پسته و ایجاد فضای آرام و آسودگی خاطر کشاورزان و خانواده آن‌ها مرحله اول طرح پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی اجرا شد.

او تصریح کرد: این طرح با حضور و همراهی دادستان، فرماندار، کارکنان انتظامی و همچنین نیرو‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج و اداره جهاد کشاورزی در ۱۹ روستای شهرستان زرند اجرا شد.

سرهنگ خدادادنژاد گفت: در این طرح واحد‌های گشتی ۱۹ روستا را تحت پوشش قرار دادند و اقتدار نیروی انتظامی را به نمایش گذاشته و نگهبانان باغات پسته و تلمبه داران را مورد آموزش و توجیه قرار دادند.

فرمانده انتظامی زرند در خاتمه با تاکید بر تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان، گفت: امنیت زیر بنای توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه است و بدون تردید نقش مردم در این زمینه نقشی اثر گذار است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت مواد مخدر فرمانده انتظامی استان کرمان یک دستگاه خودرو روز خبرنگار اطلاع رسانی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال انواع نوشیدنی‌های قاچاق در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی امروز ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار بسته کود شیمیایی قاچاق در رشت

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه