Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر التهابات بازار سمان و فولاد کاسته شده و کاهش قیمت این محصولات را هم شاهد هستیم، اما باید این محصولات به قیمت واقعی خود برسند. سید جواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با میزان، درباره عدم تامین برق برای صنعت فولاد و سیمان اینکه مجلس شورای اسلامی برای رفع این مشکل چه خواهد کرد، اظهار داشت: ما اخیرا جلسه‌ای در مجلس برای بررسی وضعیت فولاد با حضور وزرای صمت و نیرو برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در مجموع ۴ هزار مگاوات از برق صنعت کشور در ماه گذشته قطع و کاهش یافته بود و این مسئله باعث شده بود که تولید فولاد ۹۰ درصد، سیمان ۸۰ درصد و مس ۷۰ درصد کاهش یابد. از سمت دیگر ما تعهدات بازار‌های بین‌المللی را هم در این زمینه داشتیم و کاهش تولید این محصولات باعث التهاب بازار و افزایش قیمت آن‌ها شد.

عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تدابیر انجام شده و رایزنی‌هایی که مجلس شورای اسلامی با مسئولان ذیربط داشته است، قرار شد که برق واحد‌های تولیدی با حداکثر ظرفیت تامین شود تا این واحد‌ها بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و تعهدات واحد‌های تولیدی و صنعتی هم محقق شود.

حسینی‌کیا تصریح کرد: در حال حاضر تا حدی از آن التهابات اولیه کاسته شده و کاهش قیمت این محصولات را هم شاهد هستیم، اما باید این محصولات به قیمت واقعی خود برسند.   بیشتر بخوانید: آخرین اخبار از ارائه لیست وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم به مجلس   انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه

سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش این کمیسیون درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جزء (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ را قرائت کرد.

این گزارش براساس ماده ۲۳۴ یعنی بررسی تخلفات در قوه قضائیه تهیه شده است که گزارش برای اعمال ماده ۲۳۴ به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته شد.

نمایندگان با ۶۷ رای موافق، ۱۳۷ رای مخالف و هشت رای ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی با اعمال ماده ۲۳۴ مخالفت کردند.

طبق ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، بعد از تهیه گزارش اگر نظر مجلس بر تایید آن گزارش باشد موضوع جهت رسیدگی به قوه‌ قضاییه و سایر مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است
  • فاصله بین قیمت واقعی فولاد با نرخ جهانی بسیار است
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات ارزی کاهش خواهد یافت
  • برنامه‌ریزی برای کاهش آلایندگی صنایع قبل از فرارسیدن روزهای آلوده انجام شود
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس