Web Analytics Made Easy - Statcounter

حميدرضا حدادي مدیرعامل پرسی ایران گاز در حاشیه مراسم کلید سپاری ۵ دستگاه کشنده FAW درخصوص نحوه همکاری دو مجموعه سیبا موتور و پرسی ایران گاز گفت: قصه همکاری شرکت پرسیران با سیبا موتور در سال 93با خرید تعدادی دستگاه کشنده آغاز شد.
وی با تاکید بر آنکه کشنده های سیبا موتور از کیفیت لازم برخوردار و مورد تایید استانداردهای پلیس راهور ناجا و نیز شرکت حمل و نقل فرآورده های نفتی است، تصریح کرد: بعد از وقفه ای، سال 99مجدد برای خرید تعدادی دستگاه کشنده FAW اقدام کردیم و در صورت انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه میان پرسی ایران گاز، صندوق کارآفرینی امید و سیبا موتور تا پایان سال 1400، خرید تعدادی دستگاه کشنده سنگین دیگر را در دستور کار کار قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و به موقع سیبا موتور نکته دیگری بود که حدادی بدان اشاره و بیان داشت: از سال 93 تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر نارضایتی از خدمات پس از فروش سیبا موتور به بنده نرسیده است و همیشه از کیفیت خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه رضایت داشتیم.
مدیرعامل پرسی ایران گاز خاطرنشان کرد: قرار است یک گروه امدادی نیز برای ارائه خدمات بهتر در جاده ها راه اندازی شود که بطور حتم نقشی مهم در بالا بردن کیفیت خدمات پس از فروش سیبا موتور ایفا خواهد کرد.
گفتنی است؛ مراسم کلید سپاری ۵ دستگاه کشنده FAW با حضور مدیر عامل گروه بهمن و نیز مدیر عامل سیبا موتور و اعضای هیات مدیره پرسی ایران گاز برگزار شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی امیرحسین زارع سجاد گنج زاده سیبا موتور گروه بهمن المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی امیرحسین زارع سجاد گنج زاده پرسی ایران گاز دستگاه کشنده سیبا موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود