Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال‌احمر در بازدید از مرکز واکسیناسیون عمومی هلال‌احمر شهر تهران در مرکز پایتخت بابیان این‌که بالغ‌بر ۱۶۰ مرکز آماده ارائه خدمات واکسیناسیون هم‌وطنان علیه کووید ۱۹ است، گفت: آمادگی این وجود دارد تا تعداد مراکز واکسیناسیون را به بیش از ۵۰۰ مرکز برسانیم. خبرگزاری میزان- به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان تهران؛ صبح امروز همتی رئیس جمعیت هلال‌احمر به همراه دکتر زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران، مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران و دیگر مسئولان، از مرکز واکسیناسیون هلال‌احمر شهرستان تهران بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مرکز از روز گذشته در مرحله اول فعالیت خود در واکسیناسیون علیه ویروس کرونا، به‌منظور تزریق واکسن علیه کووید ۱۹ معلمان پایتخت آغاز به کارکرده است.

 کریم همتی رئیس جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: صبح امروز دوازدهمین محموله واکسن با یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار دز وارد کشور شد که درمجموع بیش از ۱۳ میلیون دز واکسن کووید ۱۹ توسط هلال‌احمر به کشور واردشده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که انجام داده‌ایم، ورود واکسن به کشور ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد که با آغاز به کار مراکز واکسیناسیون که درگذشته ویژه حجاج و زائران عتبات عالیات بودند، در تسریع تزریق واکسن علیه کووید ۱۹ برای هم‌وطنان به وزرت بهداشت کمک کنیم.

همتی تصریح کرد: در حال حاضر بالغ‌بر ۱۶۰ مرکز واکسیناسیون هلال‌احمر در سراسر کشور فعال است که توان افزایش این مراکز تا بیش از ۵۰۰ مرکز را خواهیم داشت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: تا این لحظه بیش از ۶ میلیون دز واکسن وجود دارد، اما تزریق نشده است که می‌توان با ورود جمعیت هلال‌احمر به فرآیند واکسیناسیون عمومی، سرعت روند تزریق واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ را به شکل قابل‌توجهی افزایش داد.

این مقام مسئول بیان کرد: ویژگی طرح واکسیناسیون هم‌وطنان علیه کووید ۱۹ در جمعیت هلال‌احمر، داوطلب محور بودن آن است که حتی قادر خواهیم بود به‌صورت نوبتی روند واکسیناسیون را انجام دهیم.

همتی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر این آمادگی را دارد نه‌تن‌ها در تهران بلکه در کل کشور، فرآیند تزریق واکسن را انجام دهد و امیدواریم تا قبل از اتمام سال جاری، پوشش مناسبی را در این زمینه داشته باشیم.

 زالی فرمانده ستاد ملی مبارزه کرونا استان تهران در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از دکتر همتی و دیگر همکاران ایشان به جهت همکاری با وزرت بهداشت، اظهار کرد: از روز‌های آغازین شیوع ویروس کرونا، جمعیت هلال‌احمر به دلیل ماهیت مردمی بودن در کنترل مبادی سفرها، غربالگری و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در کنار وزارت بهداشت بود و نقش مهمی را انجام دادند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات خوب جمعیت هلال‌احمر واردکردن واکسن علیه کووید ۱۹ به کشور بود که جای تقدیر دارد.

زالی به راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون جمعیت هلال‌احمر اشاره و گفت: با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر، مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن کرونا شروع به کارکردند که به همین منظور در تهران دو مرکز از هلال‌احمر، یکی هلال‌احمر شهر تهران (میدان انقلاب) و دیگری در مرکز درمانی هلال (خیابان جشنواره) در شرق پایتخت معرفی‌شده است.

وی ادامه داد: مرکز واکسیناسیون هلال‌احمر شهر تهران ویژه معلمان پایتخت است و یکی از ویژگی‌های خیلی خوب جمعیت هلال‌احمر برای تسریع در امر واکسن، استفاده از ظرفیت داوطلبان است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران، خاطرنشان کرد: کنترل ویروس کرونا کمک و همت تمامی دستگاه‌ها و مردم را طلب می‌کند و جمعیت هلال‌احمر با توجه به درخشش در بحران‌ها نشان داده که به‌خوبی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ورود کرده است.   بیشتر بخوانید: دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اولویت واکسیناسیون/ستاد ملی مبارزه با کرونا شیوه آموزش را تعیین کند   انتهای پیام/ برچسب ها: هلال احمر واکسیناسیون کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر واکسیناسیون کرونا رئیس جمعیت هلال احمر مراکز واکسیناسیون مرکز واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ هلال احمر شهر هلال احمر ویروس کرونا تزریق واکسن هم وطنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قدمی صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جسد فرد جوانی که چند روز پیش در رودخانه سزار و در آبشار بیشه غرق شده بود توسط تیم غواصی جمعیت هلال احمر استان لرستان کشف شد.

وی افزود: جسد فرد غرق شده پس از ۱۲ روز کاوش توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا کشف و جهت اقدامات بعدی تحویل نیروهای انتظامی شد.

کد خبر 6084158

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • اجرای نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال با ۵۸۴ هزار دز
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام