Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@16:29:24 GMT

اهمیت کار خبر و رسانه مورد توجه قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۹۷۱۰

اهمیت کار خبر و رسانه مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران و اهالی رسانه تبریک گفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی ضمن تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه اظهار کرد: ۱۷ مرداد، روز خبرنگار بهانه‌ای است تا بار دیگر، اهمیت کار خطیر رسانه و خبرنگاری، مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هجرت تمدن ساز و تاریخ ساز حضرت رضا(ع) از مدینه به مرو و مناظرات آن حضرت با نمایندگان ادیان و مذاهب گوناگون همه‌گی جلوه‌هایی از اوج فعالیت فاخر رسانه‌ای برای آشکارسازی حقانیت اهل بیت(ع) و نجات اسلام عزیز از انحرافات است.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: روز خبرنگار را به تمامی فعالان و خبرنگاران کشور به ویژه اندیشه‌ها و قلم‌هایی که از روی اخلاص و ارادت توفیق یافته‌اند و هنرشان را پیشکش امام الرئوف علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) می‌کنند و برای تعالی و انتشار معارف و آموزه‌های رضوی در جامعه می‌کوشند، تبریک عرض می‌کنم.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، حجت‌السلام‌والمسلمین مروی یادآور شد: در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) برای اصحاب رسانه کشور پایمردی در دفاع از جبهه حق و توفیق در نشر معارف اهل بیت(ع) از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوي تبریک روز خبرنگار تولیت آستان قدس رضوی ع رسانه 17 مرداد روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سما، مرکز خراسان رضوی، مشاور ارشد بنیاد کرامت رضوی گفت: خدمات آبرسانی آستان قدس رضوی به اهالی سیستان با هدف مدیریت بحران کم آبی در این استان و بهره‌مندی بیش از ۲۰۰ روستا با ۲۰ هزار خانوار از این خدمات ارائه شده است.

احمدعلی موهبتی درباره خدمات آبرسانی این نهاد به مردم سیستان، افزود: این خدمات به ویزه در حفر و تجهیز ۵۵٠ چاهک برای کشت ۱۵هزار هکتار زمین کشاورزی انجام شده و افزون بر آن با خرید و ارسال ۲۵٠ مخزن ۵ هزار لیتری آب، برای بهره‌مندی آب آشامیدنی ۲۲۵ روستا با حدود ۲۰ هزار خانوار اقدام شده است.

وی افزود: علاوه‌بر تلاش‌های مسئولان جمهوری اسلامی ایران، همچنان بیش از ۲٠٠ روستای منطقه سیستان از کمبود آب رنج می‌برند که آبرسانی به آنها به صورت سیار انجام می‌شود.

مشاور ارشد بنیاد کرامت رضوی افزود: با هدف بهره‌برداری بهتر از تانکر‌های سیار آبرسانی، ضرورت توجه به تهیه و نصب منبع‌های ثابت آب و استقرار در سکو‌های مناسب اهمیت زیادی دارد.

احمدعلی موهبتی گفت: محل استقرار منابع آب و احداث سکو‌های مناسب در روستا‌ها با مساعدت مسئولان استانی و محلی، همکاری بخش تخصصی (آبفا) و مشارکت دهیاری‌های روستا‌های هدف صورت گرفته است.

تأمین نشدن حقابه جمهوری اسلامی از رودخانه هیرمند برای چندمین سال متوالی، عاملی مضاعف برای تشدید مشکلات مردم منطقه سیستان شده است به طوری که این منطقه، در سه سال گذشته بدترین شرایط بی آبی تاریخ خود در چند دهه اخیر را تجربه کرده است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان