Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@05:46:07 GMT

مخبر دارای کارنامه موفقی در محرومیت‌زدایی در کشور است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۱۰۵۶

مخبر دارای کارنامه موفقی در محرومیت‌زدایی در کشور است

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به انتصاب محمد مخبر به سمت معاون  اولی رئیس جمهور گفت: محمد مخبر در طول مدیریتش در ستاد اجرایی فرمان امام تلاش زیادی را برای محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف کشور داشت.

وی افزود: مخبر دارای کارنامه موفقی در بحث محرومیت‌زدایی است و در این زمینه در جایگاهی که بود از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: با توجه به انتصاب محمد مخبر به عنوان معاون رئیس جمهور و با توجه به منابع و ظرفیت‌های قانونی که در اختیار وی در این جایگاه است امید آن می‌رود تا وی در بحث محرومیت‌زدایی بیش از پیش تلاش داشته باشد.

جوکار خاطرنشان کرد: محمد مخبر علاوه بر اینکه دوران زیادی را به عنوان مدیر ستاد اجرایی فرمان امام به کشور خدمت می‌کرده مدتی هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی مشغول به خدمت بوده که در هر دو جا تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را از وی شاهد بودیم.

وی افزود: امیدواریم با انتصاب محمد مخبر به عنوان معاون اول رئیس جمهور شاهد محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف کشور باشیم و ثمره این انتصاب را مردم هر چه زود بتوانند ببینند.

به گزارش فارس، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به سمت معاون اولی خود منصوب کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس محرومیت زدایی رئیس جمهور محمد مخبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری

امین انصاری به سمت دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری منصوب شد‌. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری توسط آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با هدف حفظ انسجام، وحدت ملی و هماهنگی تقویت بین اقوام، مذاهب اسلامی و ادیان توحیدی و ارتقا همکاری و تعاملات نهادهای ذیربط تشکیل شده است و امین انصاری با موافقت رئیس‌جمهور به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

ایمانی پور: تقویت جریان تقریب مذاهب از اهداف جایزه جهانی امام خمینی (ره) است

این شورا داری 9 عضو اصلی است که اعضا به پیشنهاد ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و دبیر شورا و با تأیید رئیس جمهور انتخاب می‌شوند و ذیل این شورا چند کمیته تشکیل می‌شود.

ریاست این شورا برعهده رئیس‌جمهور است و گزارش کار شورا به شخص رئیس‌جمهور منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی
  • انتصاب معاون اول قوه قضاییه پس از استعفای مصدق
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است