Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن صالح حمیدزیچ معتقد است هالند بازیکنی فوق العاده است و اگر او را زیر نظر نداشته باشند یعنی آماتور هستند.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مصاحبه ای با Sport1 در مورد نقل و انتقالات بایرن مونیخ، ارلینگ هالند، لیونل مسی و... صحبت کرد. به گزارش طرفداری، حسن صالح حمیدزیچ در مورد این که آیا بایرن مونیخ ارلینگ هالند را زیر نظر دارد یا خیر، گفت:

هالند بازیکن و فرد فوق العاده ای است که احتمالاً تمام دنیا خواهان او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به او توجه داشت، بله، در غیر این صورت ما کاملاً آماتور هستیم اما او اکنون بازیکن دورتموند است. هالند نقشی در تشکیل عصر جدید بایرن مونیخ خواهد داشت؟ بازیکنان ما هنوز می توانند کمی بیشتر در تیم بازی کنند. من لواندوفسکی را هر روز در تمرینات می بینم، او تازه به عنوان بهترین بازیکن جهان رای آورده است و هنوز تشنه کسب چیزهای بیشتری است.

دورتموند با از دست دادن سانچو، بازیکن مهمی را از دست داد اما مالن بازیکن خوبی است، من باور دارم که آن ها به خوبی رقابت خواهند کرد. ما کمی به رقابت توجه داریم اما اول و بیش از همه توجه ما به خودمان است. ما اکنون مربی جدیدی داریم و کارهای زیادی باید انجام دهیم. 

همه در حالی به بایرن مونیخ می آیند که می دانند وارد چه چیزی می شوند. اینجا جایی است که بهترین بازیکنان بازی می کنند، بازیکنانی که می خواهید در کنارشان جام کسب کنید. ما از بازیکنانمان نیز چنین چیزی می خواهیم. کیمیش تقریباً هر روز در دفتر من می نشیند و می گوید: «می خواهم برنده شوم.»

 قرارداد پنج ساله با ناگلزمن؟ ما پس از هانسی فلیک به سرمربی ای نیاز داشتیم که نه تنها خواهان پیشرفت و کار با تیم ما باشد، بلکه همچنین بخواهد که تیم فعلی ما را به سطح جدیدی ببرد. ما باور داریم که او می تواند اینجا عصر جدیدی را رقم بزند. او نمی خواهد چیزی را تغییر دهد. ما سال گذشته گل های زیادی دریافت کردیم، در نتیجه او می خواهد استحکام و پایداری بیشتری را به تیم اضافه کند. ما می خواهیم که حتی در خط حمله نیز بهتر باشیم. نحوه برخورد او با بازیکنان و سایر مربی ها، فوق العاده و چشمگیر است.

کم تجربگی خط دفاعی پس از جدایی آلابا و بواتنگ؟ ما دو قهرمان جهان را داریم، لوکاس هرناندز و بنجامین پاوار که به اندازه کافی تجربه دارند. آن ها به این باشگاه آمدند تا روزی آن را رهبری و هدایت کنند. آن ها چندین سال زمان داشته اند تا به همه چیز عادت کنند، حال زمان آن ها فرا رسیده است. ما بازیکنان جوانی مانند تانگوی را داریم که آماده حضور در تیم هستند. سپس ما اوپامکانو را داریم و نیکلاس زوله نیز هنوز در تیم است. آن ها در سنی هستند که می توانند برای جام های بزرگ رقابت کنند.

قراردادهای جدید؟ بهتر است که در این مورد صحبت نکنیم. من درک می کنم که نقل و انتقالات موضوع جالبی برای رسانه هاست اما برای ما، مهم تر این است که بازیکنان بدانند که شرکای قابل اعتمادی در مذاکرات دارند. در نتیجه من نمی توانم بگویم که چقدر در مذاکرات پیشرفت کرده این. واضح است که ما می خواهیم این اسکلت اصلی بازیکنان یعنی کیمیش، گورتسکا، نویر، مولر و لواندوفسکی را حفظ کنیم و می خواهیم که سایر بازیکنان را در کنار آن ها پیشرفت دهیم تا وقتی این بازیکنان کنار کشیدند، بتوانند جای آن ها را پر کنند. ما با دو بازیکن جوان یعنی اوپامکانو و ریچاردز قرارداد بستیم. حال باید ببینیم که چه چیزی ممکن است. ما در حال حاضر حواسمان به بازار نقل و انتقالات هست و انتقال های زیادی صورت نمی گیرد اما ما حواسمان هست و هر کاری ممکن باشد انجام می دهیم.

چرا مسی یک گزینه نیست؟ دیروز با دوستم، ینس جرمیس صحبت کردم و او گفت: «مرد، این که یک روز مسی را در تمرینات ببینیم چیز خاصی خواهد بود.» اما متاسفانه چنین چیزی ممکن نیست. ما مذاکره نکردیم اما هزینه هایی که در مورد آن ها شنیده ایم، برای بایرن مونیخ غیر قابل تصور است.

در انگلیس آن ها 80 الی 100 میلیون یورو یا بیشتر از طریق حق پخش دریافت می کنند و سرمایه گذارانی نیز هستند که دائماً به تیم های برتر پول تزریق می کنند. این قطعاً یک عدم برتری برای ماست و باید به شکلی دیگر خلاق باشیم.

 انتقادات؟ من زیاد دوست ندارم که در مورد خودم صحبت کنم. من همیشه پذیرای انتقادات هستم. هر کسی مرا می شناسد، می تواند در مورد هر چیزی با من صحبت کند، به شرطی که خط قرمزها را زیر پا نگذارد. ما در سال های اخیر در بایرن مونیخ عالی عمل کرده ایم. ما نقل و انتقالات خوبی داشته ایم اما موارد نه چندان خوبی هم بوده اند. اما البته که من خواهان چیزی بیشتر هستم. به عنوان یک بازیکن، من کاملاً با بایرن مونیخ شناخته شدم و اکنون نیز همین طور است. طبیعی است که تمام نقل و انتقالات خوب نباشند و من از دریافت انتقادات خوشحالم. انتقادات خوب هستند و با آن ها کنار می آیم. شرایط وقتی سخت می شود که پای خانواده ام به این بحث باز می شود.

هانسی فلیک و من با موفقیت در کنار هم کار کردیم. اختلافاتی با هم داشتیم چون او می خواست تیم را به شکل متفاوتی مدیریت کند اما با هم صحبت کردیم و همه چیز حل و فصل شد. ما با هم در تماسیم چون ما بازیکنان زیادی در تیم ملی داریم.

 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با جواد زرینچه: نامجومطلق می توانست در لیگ فرانسه بازی کند، به سر و صداها درباره محرمی توجه نکنید! 48 ساعت طوفانی رقیب استقلال/ الهلال تا بُن دندان مسلح شد واکنش پدر کاراته کای عربستان بعد از شکست برابر نماینده ایران کنفرانس خبری لیونل مسی در مورد جدایی از بارسلونا (گزارش لحظه به لحظه) اشک های لیونل مسی پیش از آغاز کنفرانس خبری در مورد جدایی از بارسلونا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات صالح حمیدزیچ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-2 مقابل بایرن مونیخ به تساوی رسید و امشب در بازی خارج از خانه باید به مصاف نماینده آلمان برود.

میکل آرتتا امیدوار است بازیکنانش که در بازی رفت تسلیم نشده بودند در بازی امشب هم بهترین نمایش را داشته باشند تا تاریخ‌سازی کنند.

میکل آرتتا درباره اهدافی که در این فصل برای آرسنال تعیین شده بود، به تی‌ان‌تی اسپورت گفت: "فکر می‌کنم 10 ماه پیش بود که برای تور پیش فصل به لس آنجلس رفتیم و در مورد اهداف این فصل صحبت کردیم. ما می‌توانیم ببینیم که تیم اهداف چقدر در حال رشد هستند و بازیکنان چقدر آن را دنبال کرده‌اند."

همکاری با بازیکنان آرسنال؟

کار کردن با این بازیکنان مایه خوشحالی است و بسیار عالی است که در این مرحله لیگ قهرمانان اروپا با فرصت برای صعود به نیمه نهایی، اینجا هستم.

بازی رفت مقابل بایرن مونیخ؟

واقعاً از نحوه واکنش تیم هنگامی که در بازی رفت با نتیجه 1-2 عقب افتادند، خوشم آمد. زمانی بود که تیم باید همه چیز را رها می‌کرد و بیخیال نظم و تاکتیک‌ها می‌شدیم ولی ما این کار را نکردیم. از نظر احساسی ما واقعاً پایدار بودیم و منتظر فرصت بودیم، یک گل عالی به ثمر رساندیم و تا آخر بازی در تلاش بودیم تا گل بزنیم و برنده شویم.

شانس صعود مقابل بایرن مونیخ؟

هنوز همه چیز را در اختیار داریم، الان نیمه دوم است و این یک صحنه بزرگ است. یک استادیوم عالی در برابر تیمی با تاریخچه بزرگ و فرصتی برای ما تا تاریخ‌سازی کنیم.

دیگر خبرها

  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • ریو فردیناند و چالش انتخاب های دوگزینه ای از بین بازیکنان آرسنال و بایرن مونیخ / فیلم
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن
  • خط قرمز سرمربی پورتو روی نام ۴ بازیکن/ طارمی بازهم محبوب می‌شود؟