Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه اصلی موتوجی پی استیریا امروز برگزار شد و در نهایت موتورسوار اسپانیایی فاتح مسابقات شد.

به گزارش طرفداری، مسابقه اصلی موتوجی پی استیریا ۲۰۲۱ از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در پیست اسپیلبرگ ردبول ریسینگ برگزار شد که در نهایت تلاش سخت موتورسواران، خورخه مارتین، موتورسوار تیم آلما پرامک ریسینگ ۲۳ دور را در مدت زمان ۳۸:۰۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۷۹ طی کرد و موفق به کسب عنوان قهرمانی در این گرندپری شد و ۲۵ امتیاز آنرا از آن خود کرد. پیست ردبول ریسینگ

پس از مارتین، جوان میر موتورسوار تیم سوزوکی با فاصله ۱.۵۴۸ ثانیه ای در رتبه دوم قرار گرفت. نفر سوم نیز فابیو کوارتارارو از یاماها قرار گرفت. اتفاق ویژه این مسابقه بزرگ جایی رخ داد که لورنزو ساوادوری از آپریلیا به به دنی پدروسا از KTM برخورد کرد و در پی این برخورد، موتور ساوادوری دچار آتش سوزی شد. با این اتفاق، پرچم قرمز به اهتزاز در آمد و مسابقه متوقف شد. پس از گذشت مدتی با پاک شدن پیست مسابقه از سر گرفته شد. در پایین تصاویر مربوط به این اتفاق را مشاهده می کنید: استیریا ۲۰۲۱ استیریا ۲۰۲۱ استیریا ۲۰۲۱

در پایین جدول نهایی گرندپری ۲۰۲۱ استیریا را مشاهده می کنید: موتوجی پی – استیریا ۲۰۲۱ موتوجی پی – استیریا ۲۰۲۱ موتوجی پی – استیریا ۲۰۲۱

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: موتوجی پی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی

عباس باقرپور در صفحه خود در ایکس‌ نوشت: در تماس تلفنی علی باقری کنی با لاونسکی تیفنتال، نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی، موضوعات مورد علاقه مشترک، تحولات و مسائل دو جانبه ایران و اتریش و آخرین تحولات بین المللی و منطقه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پیست اسکی دربندسر در تعطیلات نوروز
  • مريم طوسى فعلا تا بازي‌هاى آسيايى ٢٠٢٦ در پيست
  • مريم طوسى فعلا تا بازيهاى آسيايى ٢٠٢٦ در پيست
  • آیا خورشید می‌تواند زمین را ببلعد؟
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی
  • (ویدئو) موتورسوار از زیر شاسی‌بلند زنده بیرون آمد
  • عادت اشتباهی که درد کمر را افزایش می‌دهد
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • ریکاردو در واکنش به احتمال اخراجش از ردبول: وحشت‌زده نیستم
  • مسابقه دومیدانی در جبهه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)+فیلم